Dreadnought wystartował tydzień temu, a teraz zwalnia 1/3 pracowników
Ile może się zmienić przez tydzień? Bardzo wiele.
Po tygodniu od oficjalnej steamowej premiery Dreadnought, dowiadujemy się o masowych zwolnieniach w firmie. Podobno było to konieczne. Firma Six Foot (producenci gry) przechodzi restrukturyzację, co oznacza pozbycie się „nadmiaru” osób.
Wszystko oczywiście z powodu pieniędzy. Dreadnought nie zarabia takiej mamony, o jakiej marzyli deweloperzy. Dzienny zarobek gry nie jest adekwatny do dziennego kosztu wyprodukowania jej. Stąd właśnie trudna, ale konieczna decyzja o „odchudzeniu” firmy.
Redukcja dotyczy ponad 30% obecnych pracowników. Firma Six Foot nie zostawi ich jednak na lodzie, tylko pomoże jak najszybciej znaleźć nowe miejsce pracy. Nie powinno być z tym problemow, bo deweloperzy gier wideo to łakomy kąsek dla wielu innych koncernów.
Tylko co dalej z Dreadnought?