Dual Universe dwa miesiące później. Gra, która miała być najlepszym sci-fi MMO

27 września (czyli dwa miesiące temu z kawałkiem) wystartował Dual Universe. Kosmiczny tytuł, który miał być najlepszym “sci-fi MMO” na rynku, który miał rzucić wyzwanie EVE Online lub Star Citizen i który miał raz na zawsze zdefiniować nasz gatunek.
Obiecywano nam jeden rozległy wszechświat (będący megaserwerem), możliwość budowania statków/stacji kosmicznych, zmieniającą się rozgrywkę w zależności od poczynań graczy, wolną ekonomię, nieograniczoną eksplorację planet itd.
No i rzeczywiście, Dual Universe jest rozbudowany, jest duży, jest ambitny… ale nie jest wcale popularny. Dzienna liczba graczy online oscyluje wokół 250. Słabo wyglądają także oceny na Steamie, które są mieszane i wynoszą około 55% pozytywnych recenzji.

W ostatnich dniach do gry zawitał jednak pierwszy Major Update (1.1.0), który powinien nieco poprawić sytuację. Dostaliśmy możliwość customizacji avatarów, dodano nowe emotki, dodano Osiągnięcia Steam, dodano nowe talenty i schematy, wprowadzono pełną lokalizację dla języka francuskiego i niemieckiego, a przy okazji naprawiono błędy i zbalansowano rozgrywkę.
Chętni na powrót?
Dual Universe działa w modelu abonamentowym. Płacicie miesięczną subskrypcję (54 zł) i bawicie się bez ograniczeń, nie martwiąc się o mikrotransakcje czy Pay-To-Win.