Dune Awakening – Diuna MMO chwali się next-genowymi technologiami
Jeszcze w tym kwartale (Q1 2025) czeka nas Early Accessowa premiera Dune Awakening – czyli survivalowego MMO w otwartym świecie Diuny.
Funcom potwierdził niedawno, że plan wydania gry nie zmienił się i nadal celują w Dune Awakening przed 31 marca. Najpierw na PC, potem na konsolach.
Jednocześnie zapowiedziano, że Diuna MMO będzie obsługiwać – od pierwszego dnia – next-genowe technologie: NVIDIA DLSS 4 oraz Razer Chroma & Haptics. Co to dokładnie jest?
NVIDIA DLSS 4
“Dune Awakening będzie jedną z pierwszych gier obsługujących technologię NVIDIA’s DLSS 4 oraz Multi Frame Generation, które upiększą najbardziej majestatyczne widoki i najciekawsze momenty w Dune Awakening. Zobaczycie, jak ogromne czerwie pustyni przebijają się przez wydmy, tworząc wielkie fontanny piasku.”
Razer Chroma and Haptics
“Dune Awakening będzie też obsługiwać next-genową integrację Chroma and Haptics Razera, synchronizując światło i inteligentną haptykę, by zapewnić największą możliwą immersję.”
Oczywiście, żeby się tym cieszyć potrzebujecie mocnego komputera z mocną kartą graficzną (Nvidia).
No i doliczcie do tego koszt gry, bo Dune Awakening będzie działać w modelu Buy-To-Play.