Dungeon Fighter Online po rewolucji. Najbogatszy MMORPG na świecie został odmieniony
Pod względem finansów żaden MMORPG na świecie nie może się równać z Dungeon Fighter Online. Od kilkunastu lat jest to najlepiej zarabiający tytuł Massively Multiplayer Online, którego łączne przychody przekroczyły już 15 miliardów (!!!) dolarów.
Nawet WoW, nawet FFXIV, nawet “głupie” mmobilki nie zarobiły dotąd takiej kasiory.
I właśnie ten wielki, niesamowity Dungeon Fighter Online otrzymał dzisiaj wielki dodatek “The Next Journey”, który zmienił bardzo, ale to bardzo wiele rzeczy.
Maksymalny poziom doświadczenia został powiększony ze 100 do 110 lvl (to pierwszy level cap expansion od kilku lat). Otrzymaliśmy także nowe miasta (huby), nowe instancje, a cały Dungeon System został przebudowany. Pojawiły się w nim nowe poziomy trudności (także dla solowych osób), nowe tryby i nowe ukryte funkcje.
Biorąc pod uwagę, że rozgrywka DFO bazuje właśnie na dungach, to mówimy o totalnej rewolucji.
Co jeszcze? Nowe, potężne, wysokopoziomowe wyposażenie, nowy system ulepszania sprzętu, nowa funkcja “Neutralize Gauge” pozwalająca znajdować słabości bossów/potworów, ulepszony Achievement System, przebudowa wielu questów gry, usunięcie wielu “niepopularnych” dungeonów, zmiany w rodzajach sprzętu, jeszcze lepsze dostosowanie obrażeń do poziomu potworków…
Nie zapominajmy również o nowej fabule, którą rozpoczyna “The Next Journey”. Czekają na was nowe zagrożenia, czyli de facto nowe wyzwania.
Zagracie TUTAJ.