Dyrektor Diablo 3 i projektant WoW tworzą jednak pecetową grę (MMO?)
Pod koniec 2016 roku byli pracownicy Blizzarda (wśród nich Rob Pardo - główny projektant World of Warcraft oraz Josh Mosqueira – Game Director Diablo 3), wspomagani przez weteranów z innych firm (Nexon, Riot, Webzen) założyli własną firmę, Bonfire Studios, aby tworzyć nowe „sieciowe” gry.
W międzyczasie dowiedzieliśmy się, że ich projekty będą „napędzane” przez Unity Engine. Pojawiła się więc obawa, że chodzi o jakiegoś „mmobilniaka”. Na szczęście ta „plotka” została właśnie obalona.
Pierwsza gra Bonfire Studios będzie przeznaczona dla pecetowych graczy ("PC Core Audience"). Niestety, niczego więcej się nie dowiedzieliśmy… O przybliżoej dacie premiery też nie wspomniano.
Mamy jednak nadzieję, że będzie to produkt MMO. Taka ekipa, z takim doświadczeniem, na pewno stworzyłaby coś fajnego.