Dyrektor Last Epoch zabiera głos o premierze gry, recenzjach i dalszych planach

Dodany przez guru 2 miesiące temu
40 7775
Dyrektor Last Epoch zabiera głos o premierze gry, recenzjach i dalszych planach

To pierwszy tak obszerny komunikat (TUTAJ) szefa Last Epoch od czasu premiery gry w ubiegłym tygodniu, gdzie poruszono najważniejsze i najbardziej palące kwestie.

Premiera:

Wow, co za tydzień otwarcia Last Epoch. Jesteśmy absolutnie pod wrażeniem frekwencji i reakcji na mecz. Zaczynaliśmy od zagorzałych fanów ARPG jako projekt realizowany po godzinach pracy i jesteśmy pod wrażeniem, że Last Epoch w ten weekend osiągnął jednocześnie 265 000 graczy online, co stanowi najwyższą liczbę jednoczesnych użytkowników na 39. miejscu w historii Steam. 

Nadchodzące poprawki:

Mamy sporych rozmiarów łatkę poprawiającą błędy i poprawiającą jakość działania, którą mamy nadzieję udostępnić w tym tygodniu, i planujemy w dalszym ciągu publikować cotygodniowe łatki. Oprócz cotygodniowych poprawek zespół będzie aktywnie monitorować usługi i w razie potrzeby stosować poprawki.

Tryb online:

Jesteśmy podekscytowani faktem, że serwery utrzymują ponad 200 000 CCU, a czasy kolejek znacznie się skróciły. W dalszym ciągu mogą występować krótsze okresy przestojów w związku z wdrażaniem aktualizacji mających na celu poprawę niezawodności po burzliwym pierwszym weekendzie, podczas którego wystąpiły pewne nieprzewidziane problemy w naszej architekturze zaplecza. Będziemy w dalszym ciągu wprowadzać tutaj ulepszenia, w tym usprawniać usługi społecznościowe (takie jak dodawanie znajomych).

Lokalizacja:

Ciągle udoskonalamy lokalizację, ponieważ koncentrujemy się na jakości naszych tłumaczeń i współpracujemy z rodzimymi użytkownikami języka oraz zespołami testującymi zapewnienie jakości. Będziemy publikować ulepszenia w postaci cotygodniowych poprawek.

Recenzje gry na Steamie:

Chociaż w dalszym ciągu otrzymujemy wysokie pochwały na temat samej gry, recenzje i nastroje na Steamie mocno ucierpiały z powodu początkowych zawirowań w usługach sieciowych w momencie premiery. Zależy nam na odzyskaniu tego zaufania poprzez ulepszenie naszej infrastruktury zaplecza dla tego obciążenia i zapewnienie wspaniałych wrażeń z gry online.

Dalsze plany:

Zawartość, która pojawi się w łatce 1.1, składa się z dwóch części. Pierwszą i najważniejszą częścią jest skupienie się na opiniach graczy i poświęcenie czasu na działanie. Jesteśmy całkowicie zaangażowani w tworzenie najlepszego ARPG w gatunku, a słuchanie naszej niesamowitej społeczności jest tego dużą częścią. Ponadto w cyklu 1.0 zamierzamy regularnie publikować poprawki poprawiające jakość życia i poprawiające błędy.

Po drugie, jak wszyscy zapewne wiecie, po wydaniu wersji 1.0 będziemy kłaść duży nacisk na rozszerzanie zawartości końcowej gry. W przyszłych aktualizacjach mamy plany rozszerzenia monolitu, wprowadzenia nowych, świetnych opcji tworzenia przedmiotów, dodania większej ilości bossów, aktualizacji klas i balansu, zawartości kampanii itp. Specjalnie w wersji 1.1 skupimy się na wprowadzeniu „szczytowej” zawartości lub bardzo ciężkich walk, które dadzą ci wyzwania, do których będziesz dążyć.

 


40 Komentarzy


Ostatnie gry

Najnowsze filmy z naszego YouTube