Dzięki odpowiednim mutacjom oraz perkom w Fallout 76 można „latać”
Gracze postanowili pokombinować z systemem mutacji oraz perków w Fallout 76. Doszło do tego, że nie wiadomo, czy Bethesda wprowadziła coś świadomie, czy jest to kolejny błąd produkcji. Znając jednak tę firmę (it's not a bug it's a feature!), wszystko jest możliwe.
Wracając jednak do sedna sprawy, dzięki połączeniu niektórych elementów rozgrywki, gracz w Fallout 76 jest w stanie legalnie „latać”. No, lataniem dosłownym tego nazwać nie można, a raczej efektem jaki wywołuje tryb „no clip” w sporej ilości gier. Mowa tutaj o swobodnym poruszaniu się/chodzeniu w powietrzu. W tym konkretnym przypadku nasz gracz zwyczajnie niesamowicie powoli spada w dół.
YouTuber o nazwie TYR ze swoimi znajomymi postanowił sprawdzić pewną mieszankę mutacji oraz perków. Jeden efekt (Marsupial) za cenę debuffu do inteligencji pozwala nam bardzo wysoko skakać. Drugi z kolei (Bird Bones) sprawia, że za obniżoną siłę będziemy spadali z wysokości zdecydowanie wolniej. Te dwie mutacje u jednej osoby dają ciekawe połączenie, ale to nie koniec.
Do tego wszystkiego pan TYR poprosił swoich towarzyszy o posiadanie perka Strange in Number, który zwiększa efekt działania każdej naszej mutacji, jeśli nasi przyjaciele również są zmutowani. Nie trzeba zatem dodawać, do czego to doprowadziło – mutacje zostały tak wzmocnione, że TYR praktycznie może latać po świecie Fallout 76. A raczej chodzić w powietrzu, aby być konkretniejszym.
Teraz pozostaje czekać jak na to zareaguje Bethesda :)