Dzisiaj Blade and Soul otrzymuje wielką transformację na Unreal Engine 4
Wreszcie się doczekaliśmy. Dzisiaj swoją wielką premiera i transformacje ma Blade and Soul na silnik Unreal Engine 4. Mam nadzieję, że jesteście gotowi, wstępne pobieranie ruszyło już w zeszłym tygodni, a klient UE4 według oficjalnym wymagań potrzebuję aż 140GB wolnego miejsca na dysku, dosyć sporo.
Pamiętajcie, że poza ulepszona grafiką oraz animacjami, Unreal Engine 4 oferuje także sporo innych udoskonaleń. Poprawione interfejs, nowa klasa (Dual Blade) oraz 4-osobową instancję „Forest of Echoes”. Dokładną listę zmian możecie dorwać tutaj.
Serwery powinny wstać w ciągu 12-13 godzin od momentu pojawienia się tego newsu. Poniżej znajdziecie zwiastun, a w nim możecie zobaczyć na własne oczy jak wygląda B&S po transformacji.
I jak planujecie powrócić i dać Blade and Soul drugą szansę?