Early Access? Skopana optymalizacja? Co z tego, jak PUBG sprzedaje 10 mln egzemplarzy
To będzie kolejny news o kolejnym niesamowitym wyczynie PlayerUnknown’s Battlegrounds. Nowy survival w stylu BattleRoyale sprzedał się w 10 milionach egzemplarzy… i ta liczba cały czas rośnie w zastraszającym tempie. Jeśli tendencja wzrostowa się utrzyma, to 15 mln do końca roku jest jak najbardziej możliwe.
Ludziom nie przeszkadza, że gra znajduje się w Early Access, że cena gry wynosi 30 euro, że optymalizacja PUBG leży i kwiczy (nawet na dobrych komputerach mamy problemy z osiągnięciem stabilnym fpsów). Gra wciąż sprzedaje się jak świeże bułeczki.
10 MILLION SOLD! Never did I think we would reach such a number! Thank you all for your continuing support of the @PUBATTLEGROUNDS team <3
— PLAYERUNKNOWN (@PLAYERUNKNOWN) September 5, 2017
Fenomen? Zaryzykowałbym stwierdzenie, że PlayerUnknown’s Battlegrounds zyskał już miano najbardziej "gorącego" tytułu 2017 roku. W sześć miesięcy pokonać CSGO i Dotę 2 – szacun.
Zagracie TUTAJ.