Edengrad sprawi, że NPC będą bardziej naturalni
Edengrad powoli się rozwija i twórcy coraz częściej zdradzają nam informacje o nim. Tym razem wyjawili, że pracują nad zachowaniem postaci niezależnych, czyli NPC. W większości gier MMO, te komputerowe postacie stały w jednym miejscu i czekały na gracza. Nie ważne, że mówiliśmy do ich pleców, czy NPC byli zajęci wykonywaniem jakiejś czynności – zawsze pojawiała się ramka z tekstem, czy zadaniem.
Deweloperzy postanowili, że ich NPC będą bardziej naturalni. Sami będą zaczepiali graczy, czy odwracali głowy w ich stronę, jak podejdziemy. Przerwą również aktualnie robioną rzecz, by odpowiedzieć na nasze pytania, a następnie powrócą do przerwanej czynności, gdy już się od nich odsuniemy. Na ich zachowanie wpłynie również cykl dnia i nocy.
Nie jest to może jakaś specjalna rewolucja, a część z tych rozwiązań widzieliśmy już w niektórych tytułach. Niemniej dobrze wiedzieć, że twórcy zwracają uwagę na takie detale.