Ekipa Last Oasis miała mały kryzys, ale wyszli na prostą i gra nie zostanie zapomniana
Ekipa Donkey Crew opublikowała długi wpis, w którym dzieli się informacjami na temat sytuacji „za kurtyną” Last Oasis. Okazuje się, że po premierze Early Accessu na Steamie, zespół pracował w trybie kryzysowych, musząc walczyć z wieloma technicznymi problemami, komunikacją, ale również z morale pracowników.
Twórcy zapewniają jednak, że to już przeszłość i samo Last Oasis nigdzie się nie wybiera. Zadeklarowano lepszą komunikację ze społecznością, aby dostarczać jej informacje na temat nadchodzących nowości, czy planów na przyszłość.
Odpowiedziano przy okazji na kilka ważnych pytań. Twórcy nie wykluczają, że Last Oasis może mieć czystkę serwerów w przyszłości, ale nie są przekonani, że o coś takiego się pokuszą. Nie bez powodu wprowadzili mechanikę Słońca – pełni rolę „soft-wipe” i sprawdza się całkiem nieźle. Dzięki niej świat gry nie jest zaśmiecony przez nieużytki i stare budynki, a do tego całe klany muszą się poruszać, tracąc swoje ziemie.
Niedługo otrzymamy również Roadmap dla Last Oasis, a w przyszłości możemy oczekiwać rozwiązań, które mają odpowiedzieć na pytanie: „co zrobić z zergami oraz jak ulepszyć doświadczenie samotnych wilków?”. Twórcy nie są jeszcze przekonani, jakie wyjście z tej sytuacji będzie najlepsze, ale zdają sobie sprawę, że jest to faktyczny problem w ich produkcji.
Więcej informacji znajdziecie tutaj.