EverQuest dostał "Noc Cieni"
Tydzień temu świętowaliśmy przybycie dodatku do EverQuest 2, a dziś świętujemy przybycie dodatku do oryginalnego EverQuest.
Czyli gry MMORPG, która istnieje od 1999 roku i która za żadne skarby nie chce się pożegnać z rynkiem. Choć to drugie to zasługa fanów, którzy płacą opcjonalne abonamenty i kupują właśnie takie rozszerzenia.
Dodatek nazywa się “Night of Shadows” i wprowadza nowe lokacje w Luclin, nowe zadania, nowe kolekcje, nowe umiejętności, nowe przedmioty oraz nowe rajdy.
Plotki o uwięzionym Wielkim Duchu zaczęły się rozprzestrzeniać. W międzyczasie, gdy inne frakcje odzyskują swoje terytoria, co jeszcze bardziej rozwściecza ich odpowiedniki, jeden konkretny klan jest na skraju jawnej paniki. Z Shadow Haven w ruinach, Shar Vhal w całkowitym zamieszaniu i niedawnym trzęsieniu ziemi, które otworzyło przełęcz w Firefall, sytuacja wygląda tragicznie i ponuro. Wszystko zagraża całemu światu, a wezwanie bohaterów i bohaterek do przyspieszenia jest nieuchronne.
Według cienistych głosów, kluczem do przetrwania rozgrywających się wydarzeń będzie Vah Shir. Ale w jaki sposób jakakolwiek ingerencja w sprawy Wielkich Duchów zapobiegnie wojnie totalnej? Co stało się ze wszystkimi duchami zwierząt, które zostały wysłane do Luclin i jak to wpływa na to, co ma się wydarzyć?
Zapraszamy TUTAJ.