Fallout 76 będzie miał questy, ale nie będzie miał NPC-ków
W normalnej grze MMO(RPG), jeśli chcemy wykonać jakiegoś questa, udajemy się do odpowiedniego NPC, wysłuchujemy gadki-szmatki, akceptujemy wyzwanie, robimy to, co nam kazano, a potem wracamy do zleceniodawcy i odbieramy nagrodę.
W Fallout 76 będzie to wyglądać trochę inaczej. Wszystko z powodu braku popularnych NPC-ków. Bethesda zastąpi komputerowych osobników… notatkami, terminalami, ale przede wszystkim holotepe’ami (zdjęcia poniżej).
To właśnie będzie nasze źródło questów.
"Nasze zadania są wykonywane głównie za pomocą holotape, notatek, terminali. Historia gry jest bardzo organiczna, to historia ocalonych, którzy żyli tuż po tym, jak spadły pierwsze bomby, przez co jeszcze bardziej zaangażujesz się w opowieść".
Niegłupie rozwiązanie, które oszczędzi nam bezsensownego biegania od NPC do NPC. To zawsze była pięta achillesowa wszystkich gier MMORPG. Fajnie, że Bethesda rozwiązała to w ciekawy dla świata gry sposób. Może rzeczywiście wciągniemy się w opowiadania?
Fallout 76 będzie sieciowym survivalem podchodzącym pod grę MMO. Będziemy mogli biegać samotnie, ale w świecie gry, tak czy siak, spotkacie żywych ludzi.
Premiera gry w październiku tego roku.