Fallout 76 coś tam przebąkuje o sojusznikach i romansach

Dodany przez PefriX około 4 lata temu
2 4180
Fallout 76 coś tam przebąkuje o sojusznikach i romansach

Jak już pewnie wiecie, Wastelanders to dodatek-aktualizacja, który pojawi się w Fallout 76 już 7 kwietnia. Bethesda zapewnia, że będzie to rewolucja dla gry, która wprowadzi ludzkich NPC do Appalachów, doda dwie frakcje, a nawet pozwoli na nieco romansu.

Wraz z aktualizacją Wastelanders w Appalachach pojawi się wiele nowych twarzy. Część z nich należy do frakcji, inni utworzą nowe grupy ludzkich wrogów. W trakcie wałęsania się po okolicy natkniecie się również na różne postacie. Pojawią się także sojusznicy, specjalna grupa ludzkich NPC, która tchnie odrobinę więcej życia do Waszych C.A.M.P. i zaoferuje aktywności, które będzie można podejmować każdego dnia.

Istnieje wielu różnych sojuszników, których spotkacie podczas swoich wypraw na pustkowie. Niektórych można zwerbować, aby zamieszkali w Waszych C.A.M.P., poprzez rozmowy lub jakiegoś rodzaju test. Każdy sojusznik ma inną osobowość – poznacie ją w trakcie konwersacji z nim. Zaoferują Wam oni także nowe codzienne zadania.

Istnieją sojusznicy, których spotkać będzie można jedynie poprzez zaliczenie ich niepowtarzalnego zadania wprowadzającego – przykładem jest Beckett, człowiek, który próbuje uciec przed trudną przeszłością i zadośćuczynić za swoje przewinienia. Zadanie początkowe rozpocznie całą serię zleceń, które pozwolą wam lepiej poznać tę postać i pomóc jej w kolejnych przedsięwzięciach. Po zaliczeniu imiennych zadań fabularnych dla danego sojusznika, zaczną oni oferować codzienne zadania, w których będzie można brać udział regularnie i zgarniać dodatkowe PD i łupy.

Jeśli uda Wam się przekonać sojusznika, że Wasza baza jest najlepszą miejscówką w Appalachach, odblokujecie obiekt w C.A.M.P., który jest unikatowy dla tej postaci. Zbudujcie ten obiekt i dajcie im znać, że mogą do Was wpaść i poczuć się jak u siebie w domu. Przykładowo, zwerbowanie Becketta umożliwi zbudowanie Baru Becketta, gdzie będzie on serwował drinki, rozmawiał i prosił o pomoc, gdy coś trzeba będzie zrobić. Co więcej, sojusznik będzie zapewniał dodatkowe bezpieczeństwo w C.A.M.P. i pomagał odpierać wszelkich wrogów, którzy ośmielą się zaatakować.

Tylko jeden z tych obiektów będzie mógł być zbudowany w C.A.M.P. w danym momencie, ale będzie można je wymieniać, gdy tylko zechcecie spędzić nieco czasu z innym zwerbowanym sojusznikiem. Im lepiej go poznacie, tym bardziej będzie przyjazny. Kto wie, może Wasza znajomość doprowadzi w końcu do postapokaliptycznej miłości?


2 Komentarzy


Ostatnie gry

Najnowsze filmy z naszego YouTube