Fallout 76 dostanie prywatne serwery za tydzień, ale normalnych NPC w przyszłym roku
Zbliża się pierwsza rocznica premiery Fallouta 76, więc Bethesda chciała poświęcić chwilę i porozmawiać o Wastelanders, poinformować o zmianach w kilku obszarach gry oraz przekazać, dlaczego z takim optymizmem patrzą w przyszłość. Ja tego do końca nie rozumiem, ale kim jestem, żeby oceniać…
Deweloperzy są niezmiernie podekscytowani tworzeniem Wastelanders, ale aby była to jak najlepsza i najbardziej dopracowana aktualizacja, potrzebują więcej czasu – w związku z tym przesuwają premierę na I kwartał przyszłego roku.
Wastelanders stanie się jednym z największych dodatków, jakie kiedykolwiek przygotowali do Fallout 76 - zmieni cały świat poprzez powrót ludzkich NPC. Z czasem twórcy podzielą się większą liczbą szczegółów, dotyczących nowości z tej aktualizacji.
W zamian za to opóźnienie, Bethesda z przyjemnością ogłasza, że prace nad usługą prywatnych serwerów zostały zakończone i że uruchomią ją w przyszłym tygodniu! Możliwość gry ze znajomymi we własnym prywatnym świecie była funkcją numer jeden, o którą prosiła społeczność – tak przynajmniej twierdzi deweloper. Z tego powodu podobno cieszą się, że wreszcie będą mogli dostarczyć ją do Fallout 76. Ponadto, w przyszłości możliwe będzie modowanie światów graczy!
Na koniec zapowiedziano rozwój Atomowego Sklepu. Będzie jeszcze bogatszy i to nie tylko w przedmioty kosmetyczne. Bethesda jednak zapewnia, że użyteczne przedmioty, które się w nim pojawią, nie będą miały znamion Pay-to-Win…
Za powyższy wpis odpowiada PefriX, czyli ja.