Fallout 76 opowiada o swoim pierwszym rajdzie

76 largehero vault94 1920x870

Bethesda postanowiła podzielić się z nami informacjami dotyczącymi pierwszego rajdu w Fallout 76. W ramach aktualizacji numer 12., udamy się do Krypty 94, która zapowiadana jest, jako największe, dotychczasowe wyzwanie w grze. Przekonamy się o tym już 20 sierpnia.

Krypta 94 położona jest na granicy pomiędzy Błotniskiem a Dziką Rubieżą i niegdyś była domem dla utopijnej społeczności mieszkańców. Wyposażeni jedynie w zapas ziarna i kombinezony z krypty, ci pacyfiści otrzymali po Wielkiej Wojnie zadanie odtworzenia naturalnych zasobów Ziemi. Wrota krypty otworzyły się dokładnie na rok po tym, jak spadły bomby. Ci, którzy dotąd żyli bezpiecznie w krypcie, odkryli, że pustkowie i inne grupy ocalałych, znajdujące się na zewnątrz, raczej nie cieszą się z ich przybycia.

Choć odważni łowcy przygód mogą zmierzyć się z Kryptą 94 samotnie, zalecane jest stworzenie pełnej drużyny postaci poziomów 50+ i zaliczenie czasowych, instancjonowanych misji, które się pojawią. Gdy drużyna będzie gotowa, wystarczy nastawić stację radiową Komunikat alarmowy Krypty 94 i dotrzeć do środka.

Ta krypta jest pierwszym lochem, wykorzystującym nową technologię instancjonowania, uniemożliwiającą graczom, którzy nie wchodzą w skład Waszej drużyny, zakłócanie i wpływanie na przebieg misji. Najazd jest przeznaczony wyłącznie dla waszych drużyn i to, co znajdziecie wewnątrz, też przypadnie w udziale wyłącznie waszej drużynie. Słowem, standardowe instancje/dungeony.

Krypta 94 oferuje trzy osobne misje, zawierające różne cele do zrealizowania. Jednocześnie dostępna będzie jedna misja, trwająca przez jeden tydzień. Każda z misji powróci co trzy tygodnie, a więc nie martwcie się, jeśli nie zdołacie zaliczyć ich na czas. Zawsze możecie się przegrupować i spróbować jeszcze raz.

Wraz z drużyną możecie zmierzyć się z pierwszą misją, „Bez szans”, gdy tylko wrota Krypty 94 zostaną otwarte na każdej z platform. „Stopienie reaktora” i „Potop” zostaną udostępnione na wszystkich platformach w kolejnych tygodniach, odpowiednio 27 sierpnia i 3 września. Warto też zauważyć, że Krypta 94 będzie czasowo zamknięta przez około trzy godziny w każdym tygodniu, gdy jedna misja się zakończy, a druga będzie przygotowywana do rozpoczęcia.

Przy każdym rozpoczęciu misji możliwe też będzie wybranie jednego z trzech poziomów trudności: nowicjusza, standardowego lub eksperta. W trybie nowicjusza nie obowiązuje limit czasu, a na poziomie standardowym i eksperta pojawią się trudniejsze limity czasu i starcia. Jeśli podczas misji zabraknie Wam czasu, cała drużyna zostanie pokonana i będzie musiała zacząć od nowa.  Oczywiście, im trudniejszy tryb, tym lepsze łupy otrzymacie w przypadku sukcesu.

Odkrywcy, którym uda się pokonać próby z Krypty 94, otrzymają nagrody, w tym PD, kapsle, ulepszone zestawy naprawcze i materiały rzemieślnicze, a także takie przedmioty jak broń, pancerze czy plany.

Ci, którym uda się zaliczyć misje w trybach standardowym lub eksperckim, splądrują najcenniejsze przedmioty w Krypcie 94. Mowa o planach konstruowania nowych zestawów pancerzy krypty. Pancerze te gwarantują specjalne premie dla noszących je. Zdobędziecie także trochę legendarnych akcji, a także stal z Krypty 94, która jest nowym zasobem, potrzebnym do wytworzenia pancerzy krypty.

Nagrody za misje w krypcie można zdobyć raz na dany poziom trudności, na misję, na dzień. Przykładowo, nagrody z misji „Bez szans” można odebrać na poziomie nowicjusza, standardowym i eksperta raz na dzień, ale nie można odebrać nagród eksperckich z tej misji kilka razy tego samego dnia. Dodatkowo, gdy zdobędziecie stal z Krypty 94 lub wytworzycie fragmenty pancerza krypty, musicie je zachować. Nagród tych nie można upuszczać, wymieniać, ani sprzedawać.

Co sądzicie zatem o tym „rajdzie”? Huczna nazwa, która w rzeczywistości jest zwykłym dungeonem, ale trzeba przyznać, że do realiów Fallout 76 pasuje zdecydowanie bardziej.

Zobacz także

1 komentarzy