Fallout 76 opowiada o systemie dialogów

Dodany przez PefriX prawie 5 lat temu
2 2185
Fallout 76 opowiada o systemie dialogów

Wastelanders zbliża się wielkimi krokami do Fallout 76. Będzie to niezwykle istotna aktualizacja-dodatek do gry, bo wprowadzi długo wyczekiwanych, ludzkich NPC. Tak, Bethesda potwierdza, że wraz z nimi otrzymamy możliwość prowadzenia dialogów.

„Niezależnie od tego, czy chcecie dowiedzieć się, jak wygląda życie poza Appalachami, ostrzec innych o niebezpieczeństwach, na które natknęliście się od czasu opuszczenia krypty, czy po prostu zawiązać nowe przyjaźnie, kluczową rolę odegra nowy system dialogowy z aktualizacji Wastelanders. To głównie za jego sprawą przeżyjecie kolejny rozdział swojej historii o przetrwaniu.”

Zawsze, gdy rozmawiacie z ulubionym sojusznikiem, liderem frakcji czy inną z wielu postaci, które napotkacie podczas swoich przygód, pojawia się szereg opcji odpowiedzi. Słowa, których użyjecie podczas konwersacji z innymi, bywają czasami potężniejsze od Waszego ulubionego uzbrojenia. Podjęte decyzje mogą pomóc Wam zawiązać sojusze, znaleźć alternatywny sposób osiągnięcia celów, a nawet wpłynąć na Waszą reputację u osadników i bandytów.

Nie tylko nowe osoby w mieście będą zainteresowane rozmową z Wami. Bethesda zmieniła nieco także istniejących NPC, takich jak Rose, MODUS i inni, a także wyposażyli ich w nagrane dialogi. Nie zapominajcie, że jako mieszkańcy krypty jesteście wyjątkowi! Od tego, jak przypiszecie punkty S.P.E.C.J.A.Ł, będzie zależeć, czy uda Wam się poprowadzić konwersację na tory niedostępne dla innych. Dzięki nim możecie na przykład przekonać kogoś, aby oddał Wam broń, szybciej znaleźć rozwiązania problemów albo wpaść na słowa, które rozładują napięcie w trudnej chwili.

W ramach systemu dialogowego dodano też kilka opcji kontroli, dzięki którym jak najwięcej wyniesiecie z rozmów z innymi postaciami. Nowa funkcja Historia umożliwi śledzenie wszystkiego, co zostało powiedziane. Można ją włączyć lub wyłączyć, aby pokazywała osiem rzędów napisów dialogowych na raz. Jeśli ponawiacie konwersację albo chcecie szybciej uzyskać odpowiedzi, możecie pominąć każdą indywidualną linię dialogową NPC, aby przyspieszyć nieco całość. Wreszcie, można dostosować kąt kamery podczas rozmowy, jeśli pragniecie lepiej przyjrzeć się osobie, z którą konwersujecie.

Wygląda to całkiem... standardowo, prawda?


2 Komentarzy


Ostatnie gry

Najnowsze filmy z naszego YouTube