Fallout 76 pracuje nad wydarzeniami publicznymi
Ostatnim razem pisałem Wam, że aktualizacja numer 13 wprowadzi wiele poprawek do Fallout 76. Bethesda dodaje do tego, że czeka nas zmieniony system wydarzeń w których mogą uczestniczyć gracze. Sporo eventów otrzyma nową kategorię, wydarzenia publiczne, co wpłynąć ma na sposób ich działania.
Pierwszą zmianą jest zaprzestanie pobierania opłaty za szybką podróż do wydarzeń publicznych – możecie teraz zachować więcej kapsli na swoje przygody na pustkowiu. Poza tym na mapie pojawią się szczegółowe informacje na temat konkretnego wydarzenia. Po instalacji łatki nr 13 i otwarciu mapy, zauważycie, że wydarzenia publiczne mają większą i bardziej efektowną ikonę niż zwykłe wydarzenia, dzięki czemu łatwiej będzie je zauważyć oraz dane na temat:
- Ilu innych graczy bierze już udział w tym wydarzeniu
- Ile czasu minęło od rozpoczęcia wydarzenia
- Jaki jest ogólny poziom trudności (choć w niektórych wypadkach ta informacja jest bardziej oparta o złożoność celów wydarzenia)
- Jakiego rodzaju rozgrywki można się spodziewać (boss, obrona itp.)
Dodatkowo, ekran wczytywania, który pojawi się podczas szybkiej podróży do wydarzenia publicznego, pokaże teraz bardziej szczegółowy opis na górze ekranu, w tym wskazówki na temat pomyślnego zaliczania wydarzenia.
Jeśli gracz zginie podczas wydarzenia publicznego w trybie przygodowym, nie pozostawia już po sobie swoich śmieci. Zamiast tego, przy każdej śmierci licznik odliczający czas do odrodzenia zwiększa swoją wartość, do maksymalnego poziomu 20 sekund. Poza tym, wydarzenia publiczne nie rozpoczynają się w chwili, gdy gracz pojawi się na miejscu lub użyje szybkiej podróży.
Zamiast tego, po pojawieniu się wydarzenia publicznego, na mapę trafi licznik, odliczający w dół. Aby rozpocząć wydarzenie, trzeba będzie wykonać czynność, taką jak włączenie kotłów w „Porze na herbatkę” czy odszukanie serca dusiciela w „Sercu bagna”. Jeśli nikt nie będzie się znajdował w obszarze wydarzenia w momencie upłynięcia czasu, wydarzenie zostanie zakończone.
Wreszcie, większość wydarzeń publicznych dzielić będzie teraz pojedynczy czas odnowy pomiędzy końcem jednego, a rozpoczęciem kolejnego. Oznacza to, że docelowo tylko jedno wydarzenie publiczne będzie aktywne w danym momencie, co pomoże graczom działać wspólnie i skoncentrować swoje wysiłki na osiągnięciu sukcesu podczas tego wydarzenia.
Więcej informacji znajdziecie tutaj.