Fani wygrali – ogromne zmiany w systemie kart Paladins i trybie Battlegrounds!

Dodany przez PefriX ponad 4 lata temu
8 3342
Fani wygrali – ogromne zmiany w systemie kart Paladins i trybie Battlegrounds!

Tego się nie spodziewałem. Nietypowy „protest” społeczności okazał się sukcesem (żarcik, oczywiście). Hi-Rez wycofuje się z aktualizacji Cards Unbound i zapowiada ogromne zmiany w systemie kart. Do tego Paladins: Battlegrounds nie będzie już zwykłym trybem, a osobną grą!

Chris Larson (Paladins Executive Producer) odezwał się wczoraj do społeczności gry. W skrócie – przyznał, że Cards Unbound okazało się niewypałem, dlatego cofają aktualizację. Zamiast oferowanych w niej rozwiązań, chcą zaproponować coś zupełnie innego. I tym razem deweloperzy mają nadzieję, że gracze zaakceptują nowości.

Nowe rozwiązanie pojawi się w przyszłym tygodniu na serwerach testowych. Skoncentruje się bardziej na budowaniu własnej talii i będzie zdecydowanie mniej grindowe:

  • legendarne kart będą nazywane talentami
  • talenty mają tylko 1 poziom
  • talenty będą odblokowywane za darmo, poprzez zdobywanie XP i poziomów bohatera (przykładowo 1,5,10,15)
  • wszystkie karty bohaterów będą dostępne za darmo (nie ma ceny=nie ma grindu)
  • tworzenie talii powróci do systemu, w którym gracze mają 15 punktów do rozdysponowania do pięciu kart, które można zabrać na pole bitwy. Każda karta bohatera posiadana 5 rang do wyboru
  • talenty nie posiadają rang i nie są liczone do powyższego systemu, jako karty
  • talenty i talie będzie można wybierać na początku meczu, aby dostosować się do przeciwników
  • nowe talenty będą pojawiały się z czasem i zaoferują nowe opcje do grania
  • mistrzostwo bohatera nie zostanie ograniczone do 25 poziomu. Zamiast tego działać będzie podobnie do poziomu konta gracza (brak maksymalnego poziomu)
  • na dniach dowiemy się o rodzaju rekompensaty dla graczy za ewentualne straty wynikające z poprzednio zdobytych kart

To jednak nie wszystko. Hi-Rez zdecydowało, że Paladins: Battlegrounds nie będzie już tylko dodatkowym trybem, a awansuje do miana oddzielnej gry. Sam Battle Royale Paladinsów czekają ogromne zmiany, które wpłyną na dynamikę rozgrywki. W najbliższych tygodniach dowiemy się, co ulegnie modyfikacji, ale twórcy już zapowiadają, że będzie szybciej, agresywniej i zabawniej. Wewnątrz studia całość określana jest jako YOLO.

Kiedy Paladins: Battlegrounds powróci (aktualnie został usunięty z samego Paladins) to pojawi się jako oddzielny klient gry o nowej nazwie. Deweloperzy podkreślają, że pewne rzeczy związane z Paladins pozostaną takie same, ale całość ma być całkowicie NOWĄ GRĄ. Ta z kolei będzie free-to-play i monetyzacją dotyczącą skórek oraz przedmiotów wizualnych. W ciągu najbliższych tygodni wystartują wczesne, publiczne testy alfa.

Pełen zapis nowości znajdziecie tutaj. Oczywiście, powyższe zmiany nie są efektem ostatniego „strajku” na Reddicie, ale zbieg okoliczności był niesamowity, prawda? Jak zresztą możecie się domyślać, można teraz znaleźć tam mnóstwo nowych obrazków :). Jak oceniacie zmiany?


8 Komentarzy


Ostatnie gry

Najnowsze filmy z naszego YouTube