For Honor dodało nową postać oraz wywróciło do góry nogami system walki
Nie wiem czy na portalu są fani For Honor. Ja do tego tytułu podchodziłem kilkukrotnie i dopiero niedawno złapał mnie na tyle, że gram regularnie. Warto teraz go sprawdzić, bowiem Ubisoft wprowadził ogromne zmiany w systemie walki, modyfikując zużycie kondycji (staminy), osłabiając siłę ataków, ale równocześnie sprawiając, że blokowanie, czy parowanie będzie cięższe.
Aktualizacja dostępna jest już na serwerach i podzieliła społeczność For Honor. Modyfikacja systemu walki jest bowiem na tyle duża, że teraz faktycznie gra się inaczej. Nowy system sprawia, że wszelkie ruchy wyglądają na szybsze. Zlikwidowane zostały różnice w wizualnej różnicy prędkości ruchów przeciwników związanej z czasem wydawania komend.
Nie ma już dodatkowej kary do kondycji za chybienia, bloki i parady, co przekłada się na możliwość „dłuższego machania orężem”, ale równocześnie słabe ataki kosztują więcej, co kontrować ma spamowanie nimi w stronę przeciwnika.
Pojawiła się również nowa wojowniczka. Podżegaczy wiele łączy z Legionem Czarnego Kamienia, ich ambicje sięgają jednak dalej. Władają pełnym elegancji flambergiem i są pełni determinacji, by okazać swój gniew każdemu, kto odmówi walki w ich sprawie. Nie dość, że potrafią osaczyć swój cel za pomocą mrocznej mocy zwanej spaczeniem, to w dodatku dysponują ulepszonymi słabymi ciosami oraz silnymi atakami pazurem, co pozwala wywierać na przeciwniku dużą presję.
Umiejętności specjalne
- Ulepszone słabe ciosy
- Nieblokowany doładowywany atak pazurem
- Talenty związane ze spaczeniem pozwalające na izolowanie wrogów
Poza nową postacią, wszyscy starzy wojownicy z For Honor otrzymali mniejsze lub większe modyfikacje, aby dopasować ich do aktualnego systemu walki. Szczegóły znajdziecie w tym miejscu.