Fortnite Battle Royale powstało w dwa miesiące. To nie miała być gra F2P
Dopiero teraz, ponad pół roku od premiery Fortnite Battle royale, dowiadujemy się bardzo ciekawych rzeczy dotyczących najnowszego (i chyba też największego) hitu Epic Games.
Okazuje się, że tryb Battle Royale został stworzony… w dwa miesiące. Produkcja rozpoczęła się na przełomie czerwca i lipca ubiegłego roku, a już we wrześniu była gotowa zadebiutować na rynku.
Na jaw wyszła również inna informacja. Na samym początku Fortnite Battle Royale miał być częścią „Save the World” i kosztować 30-40 dolarów. Dopiero na ostatniej prostej, dosłownie dwa tygodnie przed premierą, Epic Games zdecydowało się na rozdzielenie trybów i zrobienie Battle Royale jako darmówki.
To oczywiście był strzał w dziesiątkę. Fortnite BR to teraz najpopularniejszy albo jeden z najpopularniejszych tytułów na świecie. Prawie 50 mln graczy, 3-4 mln zalogowanych w jednym momencie, a ponadto setki milionów dolarów zysku:) Bez modelu Free2Play (regularnych aktualizacji i wsparcia największych streamerów na świecie) to raczej nie byłoby możliwe.
Sami widzicie, że bardzo niewiele brakowało, aby Fortnite BR znajdował się w zupełnie innym miejscu niż teraz. Trzeba mieć szczęście, a Epic Games rzeczywiście je miało.