Fortnite dostało nie tylko Geralta, ale i grafikę z Unreal Engine 5!
Czwarty rozdział Fortnite jest już dostępny na Unreal Engine 5.1! Kolejny rozdział przynosi także zupełnie nową wyspę do odkrycia, różne sposoby poruszania się po niej, świeżo wykute bronie, a także zupełnie nową Przepustkę Bojową nie tylko z Geraltem z Rivii, ale również Doom Slayerem.
Po wydarzeniach z Finału Rozdziału 3 na mapie pojawiła się nowa Wyspa. Nowe lokacje to między innymi strzelisty zamek zwany Cytadelą, położony w śnieżnych górach Brutalny Bastion, rozległe pola uprawne w Siole Szaleństwa i wiele innych.
W przerwach podczas meczu otrzymacie losowo wybrane dwa Rozszerzenia Rzeczywistości, aby dostosować swoją grę. Im dłużej pozostaniecie w meczu, tym więcej Rozszerzeń Rzeczywistości zbierzecie. Dodatki rzeczywistości działają do końca meczu. Przykładowe rozszerzenia rzeczywistości to:
- Lekkie palce: Sprawia, że bronie używające lekkiej amunicji przeładowują się szybciej.
- Lotnik: Umożliwia rozkładanie lotni do końca meczu.
Poza tym możecie zamienić się w śnieżkę, czy jeździć na motorze crossowym Trail Thrasher. W czasie jazdy można wykonywać triki i używać broni. Jeśli nabiegniecie sprintem na przeszkodę, przeskoczycie przez nią lub wskoczycie na nią. Wykorzystujcie ten płynny manewr w drodze po zwycięstwo.
Fortnite Battle Royale wykorzystuje teraz najnowsze funkcje silnika Unreal Engine 5 - takie jak Nanite, Lumen, Virtual Shadow Maps i Temporal Super Resolution - dzięki silnikowi Unreal Engine 5.1. Wymagania sprzętowe oraz dokładny opis tych nowych, graficznych funkcji, znajdziecie tutaj.