Fractured Online powróciło
W ubiegłym roku wystartował Fractured Online. “Izometryczny dynamiczny MMORPG”, który pomimo szumnych zapowiedzi nie okazał się wielkim hitem.
Było wręcz odwrotnie. Gierka spotkała się z wielką krytyką, głównie z powodu ogromnej ilości bugów, braku podstawowych systemów, topornej rozgrywki, nieregularnych aktualizacji i opieszałości Gamigo (wydawcy), który więcej zaszkodził niż pomógł.
Dlatego na początku tego roku Dynamight Studios uwolniło się od Gamigo i tymczasowo zamknęło serwery, aby po cichu (w spokoju) dopracować swój produkt.
Pierwsze efekty można już oceniać, bo wczoraj wieczorem rozpoczął się limitowany czasowo Relaunch – skierowany do wszystkich dotychczasowych Founder’s Packów – który potrwa kilka tygodni.
Nowy Fractured Online zawiera:
- Przebudowany system progresji postaci
- Nowe umiejętności
- Całkowity revamp craftingu
- Journey System
- Lepsze wprowadzeni do rozgrywki
- Setki naprawionych bugów
- Dodatkowe QoL
- I wiele więcej
Szczegóły TUTAJ.