Fractured Online wprowadza temperaturę oraz dynamiczny system pogody

Dodany przez guru około 2 lata temu
2 2752
Fractured Online wprowadza temperaturę oraz dynamiczny system pogody

Widać już pierwsze efekty współpracy Dynamight Studios z Gamigo (czyt. jeszcze większy budżet na grę).

Najnowsza aktualizacja do Fractured Online wprowadziła dwa, a tak naprawdę trzy bardzo ważne systemy. Systemy, których nie posiada 95% standardowych tytułów MMORPG.

Chodzi o cykl dnia i nocy,  temperaturę oraz dynamiczną pogodę. Co ciekawe, wszystkie te elementy są od siebie zależne np. na określonym biomie, w określonej porze dnia temperatura otoczenia będzie inna.

Kombinacja biomu i pory dnia określa jego podstawową temperaturę w dowolnym momencie, która może być dalej zmieniana przez różne zdarzenia pogodowe , w kierunku dodatnim lub ujemnym, w zależności od zdarzenia.

Temperatury nie są zaimplementowane tylko po to, aby dodać trochę pikanterii do Fractured Online, ale zamiast tego mogą wpływać na rozgrywkę. Mniej lub bardziej ekstremalne temperatury mogą zmusić gracza do innego przygotowania przed wyruszeniem w świat.

Jak to będzie wpływać na nasze postacie? Podczas zbyt długiego przebywania zbyt zimnym otoczeniu będzie nakładany debuff “wyziębienia” – lub odwrotnie – debuff “przegrzania”, jeśli będziemy przebywać zbyt długo w gorącym biomie. Pod jego efektem będzie tracić zdolności i życie. 

Są sposoby, aby temu zaradzić. We Fractured Online trzeba będzie nosić odpowiedni sprzęt, specjalne materiały lub korzystać… ze wskazanych umiejętności (kula ognia podczas zimowej zamieci usunie trochę stacków debuffa). 

Jeśli chodzi o dynamiczny system pogody, będzie on zależał od pojawienia się… wybranego rodzaju chmury.

Więcej TUTAJ.

UPDATE: dzisiejszy update wprowadził tylko system temperatury, na “dynamic weather system” poczekamy do następnego tygodnia.


2 Komentarzy


Ostatnie gry

Najnowsze filmy z naszego YouTube