Ghost in the Shell Online (First Assault) zamyka serwery!
Wybaczcie, ale to nie mieści się w głowie, jak można było sknocić taki potencjał. Przecież marka Ghost in the Shell jest rozpoznawalna na całym świecie, posiada tysiące, baa, miliony oddanych i kochających fanów, a mimo tego nie udało się przyciągnąć wystarczającej ilości graczy do sieciowego tytułu.
Producenci spaprali sprawę po całości. Zamiast wydać trochę milionów więcej i stworzyć pełnoprawnego MMORPG, postawiono na instancjonowanego shootera, który nie miał szans z innymi MMOFPS-ami.
Efekt? Zamknięcie serwerów, które nastąpi dokładnie 6 grudnia. Wspaniały prezent na Mikołajki, nie ma co:)
Dear community, We’re sorry to inform you that we will be sunsetting Ghost in the Shell: Stand Alone Complex First Assault Online in North and South America, Europe, and the Oceania region, with final closure scheduled for December 6. This was a very tough decision to make. T
Na wyłączenie zapowiadało się na to od dawna, chociaż czarę goryczy przelał dopiero upadek japońskiej wersji gry. Jeśli nawet w ojczyźnie Ghost in the Shell nie chcieli grać w shootera, to znaczy, że było bardzo kiepsko.