Grupowy czy personalny loot?

Który z systemów lootu preferujecie?
Taki, w którym istnieje jeden wspólny drop z bossa i gracze “walczą” o poszczególne przedmioty? Czy może taki, w którym drop jest personalizowany i każdy z członków Party dostaje własny łup.
Oto wyniki ankiety:

Personal Loot jest – waszym zdaniem - dużo lepszym rozwiązaniem. Lepszym, bo bardziej opłacalnym i bardziej nagradzającym nasz czas. Tutaj przynajmniej mamy pewność, że zawsze otrzymamy drop/dropy z zabitego bossa lub bossów (nawet jeśli to nie będzie “ten” wymarzony przedmiot).
Personal Loot istnieje obecnie w większości nowych MMORPG-ów i trudno sobie wyobrazić grę bez tego systemu. Niektóre gry np. Elder Scrolls Online idą jeszcze dalej, rezygnując z RNG i gwarantując graczom taki drop, który jeszcze nam nie wypadł z danego bossa.
Odwrotna sytuacja jest z jednym dropem na całe Party, który jest raczej reliktem przyszłości, ale także ma swój urok… i swoich fanów. Bawienie się w “Roll” i “Need” jest częścią rozgrywki, mimo że cały system może być niesprawiedliwy i niejednokrotnie wymaga od graczy długiego farmienia (trwającego tygodnie, a nawet miesiące).
***
Dziękujemy za wszystkie głosy i zapraszamy do nowej ankiety.