guru'a spotkanie z Path of Exile - First Look/Artykuł
Powiem jedno – opłacało się czekać 11 miesięcy na Path of Exile, bo dostałem dopracowane (nawet jak na CBT), oldschoolowe, mroczne i zajebiście mega grywalne dzieło, które powinno mi wystarczyć na kilka, dobrych miesięcy. A moje wrażenia z zamkniętych beta testów, a raczej opis poszczególnych elementów rozgrywki znajdziecie poniżej.
Jeśli macie też jakieś pytania odnośnie funkcjonowania poszczególnych systemów, walcie śmiało. Postaram się odpowiedzieć na te kwestie, które poznałem i miałem okazję przetestować.
Calutki „First Look” znajdziecie na naszym FORUM.
Fragment:
„W Path of Exile nie ma Tutoriala... i bardzo dobrze. Wreszcie ktoś nie traktuje gracza jako 5-letniego dziecka, któremu przez kilkanaście minut trzeba truć dupę i pokazywać dalsze wskazówki. Jesteśmy zdani na własny rozum (lub jego brak). Wreszcie?! [...] Całe drzewko liczy... ponad 200 umiejętności, podzielonych jednak na trzy specjalizacje: INT, DEX i STR. Jeden wydany point uaktywnia kolejny „sznurek” bonusów, więc już teraz radzę uważnie rozdzielać cenne punkty. Jeśli ktoś miał okazję grać w Wiedźmina 2, to skille tree wygląda podobnie, z tą różnicą, że w Path of Exile jest ono nieporównywalnie większe.”