Gwint został oddany w ręce graczy
Stało się to, co się musiało stać.
Gwint otrzymał właśnie ostatnią aktualizację stworzoną przez producentów (czyli CD Projekt Red) i został zamknięty i został oddany w ręce samych graczy. Od teraz to właśnie społeczność “Wiedźmińskiej Gry Karcianej” będzie dbać o balans rozgrywki i dalszy rozwój.
Będzie to możliwe dzięki unikalnemu systemowi GWINTFINITY, która wprowadza publiczny system głosowania, czyli Radę ds. Balansu.
GWINT otrzymał ostatnią aktualizację zawartości stworzoną przez twórców i wkroczył w fazę GWINTFINITY. Od teraz to społeczność będzie decydować o tym, które karty staną się silniejsze/słabsze lub tańsze/droższe.
W fazie GWINTFINITY to społeczność GWINTA będzie mogła decydować o tym, jakie karty należy wzmocnić, a jakie osłabić, oraz jakie powinny mieć wyższy, a jakie niższy koszt werbunku!
Chcemy, aby osoby głosujące w Radzie ds. Balansu były przede wszystkim doświadczonymi graczami, którym nie jest obca obecna meta gry. Jednak chcemy także, by niżsi rangą gracze również mieli pewien wpływ na grę, o ile są aktywni w bieżącym sezonie. Wierzymy, że wymagania te ochronią system przed potencjalnymi nadużyciami, a jednocześnie nie będą zbyt restrykcyjne.
TUTAJ znajdziecie wszystkie szczegóły GWINTFINITY. W tym również to, kto może oddać głos i przyczynić się do trwania Gwinta.
Zobaczymy, czy taki sposób egzystencji gry ma sens…