Halo Infinite na premierę tylko z multiplayerem – nie będzie Forge, ani co-opa
[Aktualizacja] Halo Infinite będzie miało kampanię fabularną na premierę, ale bez kooperacji. Tekst został skorygowany. Moja wina - przepraszam.
W sumie nie wiem, czy na portalu jest jakiekolwiek zainteresowanie Halo Infinite? Ciekawe, czy mamy tutaj fanów serii, którzy z wypiekami na twarzy czekają na kolejną odsłonę. Mam dla nich dobrą lub złą wiadomość – to już ocenicie sami. Niemniej faktem jest, że Halo Infinite nie otrzyma na premierę kampanii fabularnej w trybie kooperacji.
Warto tutaj dodać, że nie znamy jeszcze daty premiery gry. Zadebiutować ma ona na pewno przed końcem 2021 roku i firma sugeruje, że będzie to tegoroczna jesień, ale jeszcze niczego pewnego nie zadeklarowano. Niemniej potwierdzono, że Halo Infinite wystartuje jedynie z rozgrywką PvP. Kampania fabularna w trybie kooperacji dotrze do gry, ale w późniejszym terminie.
Prawdopodobnie w drugim sezonie, czyli jakieś 3 miesiące po debiucie gry. Tyle bowiem ma trwać jeden sezon w Halo Infinite, czyli jakiś kwartał. Powodem takiej decyzji jest chęć dopracowania gry. Aktualnie deweloperzy koncentrują się na poprawkach w multiplayerze, które trzeba było wprowadzić po ostatnich testach. Dlatego zdecydowali, że inne tryby mogą poczekać. Ekipa nie chce bowiem wydać niegrywalnego bubla w którym każdy moduł wymagałby poprawek.
Zamiast tego wolą najpierw dać dopracowany PvP multiplayer, a potem dołożyć single-player z co-opem, które również będą ukończone. To samo dotyczy systemu Forge, czyli edytora map do multiplayera – pojawi się on w późniejszym czasie, bowiem w sezonie trzecim, czyli jakieś pół roku po premierze gry. Z dwojga złego mamy przynajmniej jakąś namiastkę „roadmapy” do Halo Infinite!
Jak reagują na to ogłoszenie fani? Jedni kręcą nosem i zwracają uwagę, że „nie za to płacą” (akurat multi będzie za darmo), a inni doceniają szczerość deweloperów. Zwłaszcza, że ogłoszenie to nie pojawia się na ostatnią chwilę.