Heroes of the Storm wyszedł za późno i dlatego nie odniósł sukcesu
Wracamy do wywiadu z Panem Morhaime, ale teraz zamiast Project Titan zatrzymajmy się przy… Heroes of the Storm.
Oczywiście, nadal jest to wzięta MOBA, która jednak nigdy nie dorównała popularnością Dota 2, League of Legends, a chyba nawet SMITE. Pan Morhaime domyśla się dlaczego…
- "Myślę, że Heroes of the Storm wyszedł za późno".
- "Byliśmy wtedy bardzo skupieni na World of Warcraft".
- "Żałuję, że nie rozpoczęliśmy pościgu (za Dotą) wystarczająco wcześnie".
Pan Morhaime jak zwykle mówi z sensem. Gdy Heroes of the Storm debiutował (był to 2015 rok), rynek gier MOBA był już w pełni ukształtowany. Dota 2 i League of Legend istniały od kilku lat. Trudno było odwieźć fanów tamtych produkcji, żeby spróbowali HotS-a.
W efekcie o Heroes of the Storm możemy teraz mówić jako TOP3 lub TOP4 w rankingu MOBA. A mogło być zupełnie inaczej…
Nie da się też ukryć, że pod względem liczby graczy czy liczby generowanych pieniędzy HotS znajduje się na dole listy gier Blizzarda.