Heroes of the Storm ze sporymi zmianami na serwerach testowych
Heroes of the Storm nie umarło. Co prawda wegetuje i rozwój gry jest raczej znikomy, ale tytuł działa, mecze wyszukuje w sumie całkiem szybko i chętnych do zabawy wbrew pozorom nie brakuje (tylko Rosjan jakoś tak za dużo). Niemniej o większych aktualizacjach, czy nowościach możemy zapomnieć.
Nie oznacza to jednak, że nic od Blizzarda dla tej gry MOBA się nie pojawia! Dowodem na to są wczoraj dodane zmiany, które na ten moment zawitały na serwer testowy gry. Wiemy, że specjalna aktualizacja dostępna będzie do testowania do 13 kwietnia. Oznacza to zatem, że już niedługo trafi do samego Heroes of the Storm, a z tego co widzę to jest na co czekać.
Pojawi się kolejna anomalia w Nexusie, przy czym tym razem będzie to Wołanie o Pomoc. Anomalia wpływa głównie na armatnie, forty, twierdze oraz bazy, które staną się znacznie mocniejsze, a poza tym:
- Od budowli do poszczególnych celów prowadzić będą wiązki, dzięki czemu można się łatwiej zorientować, którzy przeciwnicy są atakowani.
- Jeśli wrodzy bohaterowie zaatakują bohaterów drużyny przeciwnej w pobliżu ich budowli sojuszniczych, budowle te skupią ogień na atakujących do czasu ich zgładzenia lub wycofania się napastników.
- Jasna wiązka oznacza, że budowla broni bohatera sojuszniczego i skupia się na tym celu.
- Cele budowli zostają wyzerowane, kiedy cel Wołania o Pomoc zostanie unieszkodliwiony lub wycofa się.
Mało? Zatem zapowiedziano nowe zdolności baz poza trybem ARAM:
- Pole Bitewne Wieczności - Co 8 sek. baza wystrzeliwuje 2 salwy zamarzniętych kul, które wybuchają i zadają wrogim bohaterom obrażenia równe 5% ich maksymalnego zdrowia oraz unieruchamiają ich na 1,5 sek.
- Zatoka Czarnosercego - Co 4 sek. baza wystrzeliwuje w 2 pobliskich wrogich bohaterów kule armatnie. Kula armatnia zadaje obrażenia równe 5% maksymalnego zdrowia celu, spowalnia go o 70% na 1,5 sek. i odrzuca go w tył.
- Placówka na Braxis - Co 4 sek. baza wystrzeliwuje w pobliskiego wrogiego bohatera 5 pocisków. Każdy z pocisków zadaje obrażenia równe 5% maksymalnego zdrowia celu.
- Przeklęta Kotlina - Co 3 sek. baza tworzy pod pobliskim wrogim bohaterem klątwę. Jeśli bohater zostanie przeklęty, otrzymuje obrażenia równe 5% swojego maksymalnego zdrowia, a jego pancerz zostaje zredukowany o 75 pkt. na 4 sek.
- Smocze Włości - Co 6 sek. baza ciska w pobliskich wrogich bohaterów 2 głazy. Trafieni bohaterowie zostają spetryfikowani, otrzymują obrażenia równe 5% ich maksymalnego zdrowia i zostają ogłuszeni na 1,75 sek.
- Ogród Grozy - Co 5 sek. baza wystrzeliwuje nasiono wymierzone w pobliskiego wrogiego bohatera. Kiedy nasiono wybucha, bohaterowie znajdujący się w jego polu rażenia zostają poddani działaniu polimorfii na 3 sek.
- Hanamura - Co 8 sek. baza wystrzeliwuje wokół siebie 2 salwy pocisków, które zadają wrogim bohaterom obrażenia równe 5% ich maksymalnego zdrowia i spowalniają ich o 70% na 1,25 sek.
- Piekielne Kapliczki - Co 8 sek. baza wystrzeliwuje 2 salwy zamarzniętych kul, które wybuchają i zadają wrogim bohaterom obrażenia równe 5% ich maksymalnego zdrowia oraz unieruchamiają ich na 1,5 sek.
- Podniebna Świątynia - Co 23 sek. baza tworzy 2 grupy złożone z 6 tornad, które krążą wokół bazy i zadają wrogim bohaterom 25 pkt. obrażeń oraz odrzucają ich w tył.
- Grobowiec Pajęczej Królowej - Co 5 sek. baza wystrzeliwuje Falę Śmierci, która zadaje wrogim bohaterom obrażenia równe 5% ich maksymalnego zdrowia i spowalnia ich o 70% na 1,25 sek.
- Odlewnia Volskaya Industries - Co 6 sek. baza wystrzeliwuje w pobliskich wrogich bohaterów 3 Odrzutowe Pięści, które zadają celom 150 pkt. obrażeń i odrzucają je w tył.
- Poligon Nuklearny - Co 18 sek. baza wystrzeliwuje pocisk nuklearny wymierzony w pobliskiego wrogiego bohatera. Pocisk nuklearny zadaje trafionym wrogim bohaterom obrażenia równe 30% ich maksymalnego zdrowia.
Poza tym Heroes of the Storm pozwoli na tworzenie ulubionych konfiguracji talentów do postaci. Do każdego herosa będziemy mogli przypisać maksymalnie trzy zestawy. W przypadku, gdy aktualizacja balansu wprowadzi znaczące zmiany danego poziomu talentów, wybór talentu na danym poziomie zostanie zresetowany. Same konfiguracje pozwolą na szybsze wybieranie talentów podczas zabawy.
Otrzymamy również kilka zmian w dobieraniu graczy w grach rankingowych, pierścienie mistrzostwa rangi 3, aktualizację AI, zestaw nowych przedmiotów kosmetycznych o tematyce Mroczny Nexus. Poza tym kilku bohaterów załapało się na poprawki, w tym Tassadar, którego zmieniono całkiem mocno.
Więcej informacji znajdziecie tutaj.