Hi-Rez chwali się nowym systemem obsługi graczy

Dodany przez PefriX około 2 lata temu
1 1649
Hi-Rez chwali się nowym systemem obsługi graczy

Hi-Rez przygotował specjalne ogłoszenie w którym informuje o wdrożeniu nowego systemu obsługi klienta (customer support), a raczej gracza. Ekipa podobno przez ostatnich kilka miesięcy upewniała się, że system wsparcia oferowany społeczności jest tak skuteczny i wydajny, jak to tylko możliwe.

Z dniem 19 stycznia, wszystkie aktualne i przyszłe zgłoszenia będą obsługiwane z użyciem zupełnie nowego systemu – dotyczy to zarówno Paladins, jak i Smite czy Rogue Company. Pozwoli to Hi-Rez na lepsze sortowanie i organizowanie przychodzących zgłoszeń oraz na szybsze ich rozpatrywanie.

Formularz zgłoszeniowy na stronie https://www.hirezstudios.com/support również zostanie odnowiony, abyście mogli lepiej kategoryzować swoje problemy – co zaś pozwoli zespołowi wsparcia zajmować się nimi w skuteczniejszy sposób. Bardziej skomplikowane kwestie, takie jak wnioski dotyczące RODO, również będzie można zgłaszać bezpośrednio za pośrednictwem tego nowego formularza.

W związku z przenosinami na nowy system w przyszłym tygodniu mogą wystąpić pewne opóźnienia w czasie realizacji nowo utworzonych zgłoszeń. Jak z kolei wpłynie to na nas? Hi-Rez powinno po prostu sprawniej reagować na wszelakie uwagi czy zgłoszenia. A jako, że ostatnio grywam w Paladins i natknąłem się na kilka uciążliwych błędów, to chętnie sprawdzę, jak działa nowy system.


1 Komentarzy


Ostatnie gry

Najnowsze filmy z naszego YouTube