Hunt: Showdown otrzymuje nowy rewolwer oraz regeneracyjne strzykawki
Guru raz na jakiś czas pisze o Hunt: Showdown i przyznam, że z dystansem podchodziłem do tego tytułu od Crytek. Medialnie szumu dookoła niego nie było, materiały z rozgrywki nie wyglądały kusząco, więc jakoś tak moje drogi z tą grą rozmijały się. Aż tu przypadkiem miałem okazję zagrać i… wsiąkłem.
Wiem, że Hunt: Showdown przeszedł długą drogę oraz sporo zmian, a do tego kosztuje zdecydowanie za dużo, ale jak będziecie mieli możliwość to zwyczajnie sprawdźcie to połączenie PvP z PvE. Najnowsza aktualizacja 1.6.2 jest dostępna na serwerach testowych, a wraz z nią nowy rewolwer, warianty dla Vetterli 71 Karabiner rifle oraz nowy sposób na leczenie się.
Scottfield Model 3 Revolver to nowy sposób na radzenie sobie z przeciwnościami losu, pozwalający na szybkie przeładowaniu magazynku (cylindra) oraz jeszcze szybsze wpakowanie go w adwersarza. Trzeba jedynie pamiętać, że zasięg tej broni oraz zadawane obrażenia są mniejsze od innych rewolerów.
Vetterli 71 Karabiner rifle otrzymał dwa nowe warianty, Vetterli Silencer oraz Vetterli Marksman. Pierwszy nadaje się idealnie do cichych akcji, kiedy nie chcemy aby nas wykryto, a drugi zaś zmienia broń w karabin snajperski. Cóż poza tym?
Hunt: Showdown otrzymało nowy przedmiot pozwalający leczyć postać. Regeneration shot będzie leczył naszą postać automatycznie z czasem, przy czym trzeba brać pod uwagę kilka efektów w trakcie działania tego przedmiotu (zarówno wersji 5-minutowej, jak i 10-minutowej):
- Health regeneration speed is halved (2.5 hp/s instead of 5 hp/s)
- Health regeneration does not stop at health chunk borders but will continue until current max health is reached
- Health regeneration will start instantly after taking damage (Usually delayed by 5 seconds)
- Health regeneration is paused while poisoned, burning or bleeding
- Health regeneration is paused while reviving a teammate with the Necromancer trait
Opis wszystkich nowości znajdziecie tutaj.