Hyper Scape rozpoczyna pierwszy sezon i oficjalnie debiutuje na PC oraz konsolach
[Informacja prasowa]
Firma Ubisoft ogłosiła, że gra Hyper Scape jest już dostępna na PC, PlayStation 4 i rodzinie konsol Xbox One. Jednocześnie rozpoczyna się pierwszy sezon: „Pierwsza zasada”.
Hyper Scape to miejska, dynamiczna gra battle royale free-to-play, tworzona przez Ubisoft Montreal. Akcja gry toczy się w wirtualnym mieście Neo-Arcadia, gdzie nawet stu graczy może walczyć o tytuł mistrza Hyper Scape. Hyper Scape to świeże spojrzenie na gatunek battle royale, gwarantujące innowacyjne mechaniki rozgrywki, takie jak hakowania, fuzja, rozkład, ostateczna walka i wiele innych.
Sezon pierwszy zaczyna się od głównego wątku fabularnego Hyper Scape. W Hyper Scape na graczy czeka tajemnica związana z Prisma Dimensions, którą ci będą musieli rozwiązać. Sezon pierwszy wprowadza odłamki pamięci, które gracze mogą zbierać, aby dowiedzieć się więcej o niektórych postaciach i wydarzeniach. Co tydzień, w świecie gry ukryty zostanie nowy odłamek pamięci, który gracze będą mogli znaleźć i zebrać. Oprócz odłamków pamięci, podczas pierwszego i kolejnych sezonów będą udostępniane komiksy, rozszerzające fabułę Hyper Scape.
Pierwszy sezon Hyper Scape wprowadza zupełnie nową broń średniego zasięgu, Dragonfly, a także nowe hakowanie, Magnet, które może być skuteczną pułapką na zaskoczonych uczestników gry. Sezon pierwszy zawierać będzie w sumie 11 rodzajów broni i 11 hakowań. Oprócz Solo i Squad Crown Rush, w trakcie sezonu pierwszego planowane są dodatkowe tryby ograniczone czasowo.
Hyper Scape wprowadziło również nową funkcję do innowacyjnego rozszerzenia Hyper Scape Crowncast dla Twitch: Kudos, narzędzie pozwalające widzom wspierać swoich streamerów i reagować na najbardziej ekscytujące chwile poprzez efekty wizualne w grze podczas starcia konkretnego streamera. Kudos można będzie kupić za Twitch Bits.
Dzięki Hyper Scape Crowncast, widzowie będą mogli też zaliczać postępy w przepustce bitewnej (bezpłatnej i premium) poprzez oglądanie streamów Hyper Scape na Twitch. Streamerzy będą też mogli zapraszać widzów do swoich drużyn, a dołączenie będzie kwestią kilku kliknięć.
Funkcja głosowania na wydarzenia pozwalająca widzom wpływać na rozgrywki w czasie rzeczywistym zostanie w pierwszym sezonie rozszerzona o nową kartę wydarzenia, zwaną „Lethal Melee”. Podczas wydarzenia „Lethal Melee” broń do walki wręcz gracza może wyeliminować przeciwników jednym ciosem. W sumie, w rozszerzeniu Hyper Scape Crowncast dostępnych będzie dziewięć kart wydarzeń.
Aby uczcić premierę wraz ze społecznością, oglądający będą mogli odblokować unikatowe emotki Hyper Scape na Twitch. Od 17 do 31 sierpnia, jeśli widzowie zasubskrybują, przekażą prezent albo zapewnią doping za co najmniej 300 bitów, otrzymają emotki inspirowane Hyper Scape, do użycia na czacie. Będą mogli zachować je na stałe. Emotki Hyper Scape to niepowtarzalna możliwość wyrażenia swojej ekscytacji wobec nowych wrażeń z gry na Twitch.
Sezon pierwszy Hyper Scape zawierać też będzie nowe elementy personalizacji, dostępne poprzez przepustkę bitewną. Przepustka bitewna oferuje ścieżkę bezpłatną i premium, w sumie ze 100 poziomami unikatowych elementów kosmetycznych do odblokowania w trakcie sezonu. Ścieżka premium przepustki bitewnej jest dostępna w cenie 950 bitcrowns, waluty w grze.
Gracze otrzymują bitcrowns po prostu grając lub kupując pakiety bitcrowns za prawdziwe pieniądze, w sklepach Ubisoft lub podmiotów wewnętrznych. Podobnie jak w otwartej becie, widzowie mogą zaliczać postępy w przepustce bitewnej, po prostu oglądając streamy Hyper Scape na Twitchu z włączonym rozszerzeniem Hyper Scape Crowncast. Dodatkowe elementy personalizacji będą dostępne poprzez sklep w grze.
Zainteresowanych zabawą zapraszam tutaj.