Idą buffy dla Diablo 4. Blizzard wyraźnie zwiększy gęstość potworów
Wczorajszy wieczór należał do Path of Exile 2 oraz Final Fantasy XIV, ale w tym samym czasie Blizzard zorganizował również kolejną edycję “Campfire Chat” (TUTAJ), podczas której dyskutowano o najbliższych zmianach dla Diablo 4.
Blizz “chce przywrócić fun” dla klasy Barbarzyńcy oraz Czarodziejki, szczególnie dla Czarodziejki, która dostała mocno po tyłku podczas ostatniej aktualizacji. Dlatego nastąpią istotne zmiany dla umiejętności, pasywek, paragonów oraz legendarnych aspektów. Ma to również poprawić “przeżywalność Sorceress w środkowej i późnej fazie gry”.
Podobne poprawki czekają inne klasy Diablo 4, chociaż nie w tak dużych stopniu.
Szczegóły poznamy 2 sierpnia (patch-note), jednak sama aktualizacja 1.1.1 trafi na serwery dopiero 8 sierpnia.
Co jeszcze?
- Dungeon teleport time zostanie skrócony z powrotem do 3 sekund.
- Za złoto będzie można kupić jedną dodatkową zakładkę skrytki.
- Koszt Respec zostanie zmniejszony o 40%.
- Rozmiar stosu Eliksirów zostanie zwiększony do 99
- Dungeonowy boss i wydarzenia legionowe będą gwarantować upuszczenie legendarnego przedmiotu na poziomie 35+
- Dostosowanie afiksów unikatowych przedmiotów, aby zawierały bardziej korzystne statystyki
Jednak najbardziej oczekiwana nowość, która znacznie poprawi zdobywany EXP i która była oczekiwana od samego początku, to zwiększenie gęstości potworków (na razie dla Nightmare Dungeons oraz Helltide).
Po lewej stronie widzimy obecną gęstość, a po prawej gęstość po aktualizacji 1.1.1.
Wygląda to naprawdę dobrze. Oby był to pierwszy z kroków do uczynienia Diablo 4 fajną grą. Blizzard ma na to cały rok, bo tyle zostało do beta-testów Path of Exile 2:)
***