Illidanie strzeż się – Maiev nadciąga do Heroes of the Storm!
„Maiev Pieśń Cienia przez dziesięć tysiącleci pełniła straż nad uwięzionym Zdrajcą, a gdy został on uwolniony – bez wytchnienia ścigała go. Niektórzy twierdzą, że jest zdeterminowana, inni zaś uważają, że ma obsesję na punkcie Illidana. Bez względu na to, jaka jest prawda, Maiev nie cofnie się przed niczym, by zapewnić bezpieczeństwo swojego świata.”
Chciałbym, żeby ktoś kiedyś patrzył na mnie, jak Maiev na Illidana :v
Dobra, do rzeczy. Jak pewnie już wiecie, Maiev, Pieśń Cienia, niedługo dołączy do bohaterów Nexusa. Nie podano dokładnej daty jej debiutu w Heroes of the Storm, ale trzeba liczyć jakieś dwa lub trzy tygodnie. Dlaczego? Za tydzień bowiem pojawi się dopiero na serwerach testowych gry.
Niemniej znamy już jej umiejętności. Maiev pełnić będzie rolę zabójcy walczącego w zwarciu. Bohaterka specjalizować się ma w wyłapywaniu zwinnych i szybkich przeciwników oraz trzymaniu ich blisko siebie. Jest naturalną kontrą na Hanzo oraz Genjiego, o Illidanie już nie wspominając.
Cechuje ją również możliwość zadawania obrażeń kilku przeciwnikom równocześnie oraz całkiem niezła kontrola tłumu (CC):
- Cecha – Skok Nadzorców - Maiev wyskakuje w powietrze i staje się odporna na wszelkie negatywne efekty. Pasywnie zyskuje 15 punktów pancerza mocy.
- Q – Wachlarz Ostrzy - Zadaje sporo obrażeń przeciwnikom na obszarze o kształcie półksiężyca. Trafienie co najmniej 2 wrogich bohaterów Wachlarzem Ostrzy skraca czas odnowienia tej zdolności do 0.5 sek. i zwraca jej koszt many.
- W – Umbrowe Spętanie - Kolejny atak podstawowy Maiev wywołuje rozpłatanie i powoduje przytwierdzenie pęt do trafionych wrogich bohaterów na 2.5 sek. Jeśli spętany bohater oddali się od Maiev, zostanie przyciągnięty w jej kierunku i otrzyma średnie obrażenia, a pęta zostaną zerwane.
- E - Duch Pomsty - Maiev wysyła swój cień przed siebie. Cień powraca do miejsca, z którego został wysłany, i zadaje wszystkim napotkanym po drodze przeciwnikom średnie obrażenia. Zadaje wrogim bohaterom obrażenia zwiększone o 100%. Ponowna aktywacja powoduje Mignięcie do miejsca, w którym znajduje się cień.
- R1 - Dysk Uwięzienia - Maiev ciska glewią we wskazanym kierunku. Jeśli trafiony zostanie wrogi bohater, można ponownie aktywować Dysk Uwięzienia, aby pozbawić cel pola widzenia i objąć go działaniem Zatrzymania Czasu na 4 sek. Dysk Uwięzienia aktywuje się automatycznie 6 sek. po trafieniu bohatera.
- R2 – Klatka Nadzorcy - Maiev przywołuje 8 Awatarów Nadzorcy, które tworzą pierścień wokół niej. Wrodzy bohaterowie, którzy po upływie 1.5 sek. dotkną jednego z Awatarów, zostają odrzuceni w kierunku środka klatki, zaś Awatar zostaje pochłonięty. Awatary Nadzorcy utrzymują się przez 7 sek.
Co o niej sądzicie? Odnajdzie się w Nexusie?