"Ilość bugów jest niedopuszczalna". Mortal Online 2 zostanie naprawiony
Fajnie dla odmiany spotkać szczerych deweloperów, którzy nie owijają w bawełnę i otwarcie przyznają się do “ułomności” swojego produktu.
Mamy tutaj na myśli ludzi ze Star Vault AB i ich najnowszy komunikat. Cytujemy: “jesteśmy bardzo świadomi bieżących problemów, z którymi borykają się gracze, i wiemy, że ilość błędów, które codziennie zakłócają rozgrywkę, jest niedopuszczalna”.
Kiedy w kwietniu 2020 r. zaczęliśmy tworzyć Mortal Online 2 z Combat Alpha, zobowiązaliśmy się do bardzo szybkiego cyklu aktualizacji jednej dużej aktualizacji systemów i zawartości co dwa tygodnie. Społeczność cieszyła się bardzo szybkim tempem rozwoju i byliśmy w stanie utrzymać ją w późnej fazie beta gry.
Jednakże, ponieważ złożoność i rozmiar projektu rosły z każdą aktualizacją, stało się dla nas, a zwłaszcza dla was, graczy bardzo oczywiste, że nie poświęcaliśmy wystarczająco dużo czasu na każdą aktualizację.
Doprowadziło to do tego, że systemy i treści są często publikowane zbyt wcześnie, aby dotrzymać terminów, które sobie wyznaczyliśmy. Chociaż szybkość naszych aktualizacji była dobra, za kulisami poświęcono się tym, że systemy i zawartość nie były tak kompletne lub dopracowane, jak byśmy chcieli, wraz z dodaniem błędów i problemów, z których wiele jesteście zbyt dobrze zaznajomieni.
Producenci Mortal Online 2 mają jednak rozwiązanie. Zamiast robić nowy content, cały wysiłek studia zostanie teraz przeznaczony na naprawie błędów i ulepszaniu rozgrywki.
Cała operacja nosi nazwę “Project Polish” (i “Polish” nie oznacza tutaj “Polski”). Nie wiadomo, ile potrwa, ale na pewno mówimy o długich miesiącach…
Większa gra lub lepsza gra - wybierajcie.
Wiemy, że może to być słodko-gorzka zapowiedź dla wielu graczy, którzy mieli nadzieję na szybsze zdobycie większej ilości treści, jednak mamy nadzieję, że docenicie naszą decyzję o skupieniu się na dostarczaniu wysokiej jakości gry, którą wy, gracze, zasługiwać.
Mortal Online 2 to sandboxowy, pierwszoosobowy, nieliniowy MMORPG. Bez klas postaci i bez poziomów doświadczenia.