Inferna straciła już 90% graczy i cały czas traci kolejnych!
Umieszczenie Inferny na szczycie „Najgorszych Gier MMORPG 2019 roku” było chyba dobrym posunięciem.
O ile na początku ciekawość wzięła górę i Inferna gromadziła nawet 3 tys. równocześnie grających użytkowników (o mało co nie łapiąc się do TOP100 Steam), to potem ludzie poznali się na „jakości” gry i szybciutko opuścili nieszczęsnego „Metina 3”.
Fakty są brutalne dla producentów. W 11 dni od swojej premiery Inferna straciła 87% aktywnych graczy!!!
Od 3 tys. do 380 zalogowanych użytkowników wczoraj. I chyba nikt nie ma wątpliwości, że proces ten będzie się pogłębiał. Dajemy sobie rękę uciąć, że lada moment (kwestia kilku tygodni) będziemy tam mieć mniej niż sto osób.
Tak to niestety jest, jeśli zamiast fajnego wyczekiwanego MMORPG dostajemy coś, co nie powinno się nawet nazywać wersją Pre-Alpha.
Na rynku nie ma miejsca na takie tytuły. Może i dobrze, że Inferna została tak boleśnie potraktowana. Niech to będzie nauczka dla innych deweloperów…