Innowacyjne MMO od NCSoft. Twórcy L2 i Aion zdradzają nowe szczegóły
Dodany przez guru około 2 lata temu
13 4265
Miesiąc temu NCSoft (twórcy Aion, Lineage 2, Blade & Soul) zapowiedzieli LLL – trzecioosobową strzelanką MMO w otwartym świecie (open-world massively multiplayer online third-person shooter), która powstaje w całości na silniku Unreal Engine 5.
A dzięki najnowszemu Q&A dowiedzieliśmy się wielu nowych rzeczy o tym arcy-interesującym projekcie.
- Świat gry będzie w pełni otwarty (30 km2 powierzchni).
- NCSoft analizuje wady podobnych tytułów (np. The Division, Anthem), aby nie popełnić ich przy tworzeniu LLL.
- Gracz będzie mógł swobodnie poruszać się po lokacjach pieszo lub przy pomocy pojazdów (zamiast chodzenia od punktu do punktu).
- Klasy postaci mają być różne i prezentować różne style rozgrywki. Jedne będą bardziej “tankami”, inne “DPS-ami”, a inne “Supportami”.
- Dlaczego – jako miejsce akcji – wybrano Seul? Bo miasto łączy ze sobą przeszłość z futurystyką.
- Aby jak najlepiej oddać architekturę miasta, zeskanowano najważniejsze punkty orientacyjne i drapacze chmur wzdłuż głównych ulic, a potem sekwencyjnie wbudowano do gry.
- Stworzenie systemu strzelania zajęło kupę czasu, ale NCSoft obiecuje prawdziwe innowacyjne doznania.
- Każdy element, rodzaj broni, nawet waga ekwipunku czy nasze ruchy mają wpływać na strzelanie.
- Do tego celu wykorzystano technologię motion-capture.
- Całość ma wyglądać bardzo realistycznie. “Dokładnie odtworzyliśmy ruchy strzałów i reakcję na trafienie kulami”.
- NCSoft przykłada ogromny nacisk na optymalizację. Gra ma zapewnić wspaniałe wrażenia wizualne przy jednoczesnej przystępności.
- Dla Koreańczyków najważniejsza jest obecnie rozgrywka, dlatego nie myślą jeszcze o modelu biznesowym.
To, co się nie zmieniło, to przybliżona data premiery. LLL ma się ukazać – jednocześnie – na całym świecie w 2024 roku.
Gra trafi na pecety oraz konsole nowej generacji. Żadnej mobilnej wersji…