Jak co tydzień - nowy update w Fortnite, który przyniósł masę fajnych rzeczy
I jak tutaj nie kochać Epic Games? Dosłownie co tydzień Fortnite otrzymuje duży lub bardzo duży update, który realnie wpływa na poziom rozgrywki. Nie inaczej jest tym razem.
Battle Royale:
Zacznijmy może od bijącego rekordy popularności trybu Battle Royale, który w przedostatni weekend zanotował lepszy wynik niż PlayerUnknown’s Battlegrounds.
Dostaliśmy granat impulsowy (niebieska klasa rzadkości), który dosłownie wyrzuca przeciwników w powietrzne (filmik poniżej). Znajdziemy go jedynie w skrzyniach i zrzutach zaopatrzenia. Na mapie pojawiły się również specjalne świątynie, które oprócz fajnego wyglądu zaoferują skrzynie ze skarbami. Coś podobnego mieliśmy w okresie Bożego Narodzenia (wtedy były to choinki).
Nie zabrakło też mniejszych zmian (karabin szturmowy z lunetą stał się "idealnie celny", rewolwer wymaga teraz średnich pocisków, a częstotliwość wypadania kusz, beczek obfitości i minigunów została zmniejszona nawet o 20%) i poprawek (ulepszony dźwięk kroków, poprawiona optymalizacja, nowe elementy interfejsu).
Ratowanie świata:
Epic Games reflektuje się w oczach swoich fanów, którzy uznali niedawno, że z powodu ogromnej popularności Battle Royale tryb PvE zostanie zaniedbany i zepchnięty na dalszy plan.
Po dzisiejszym patchu zmienią zdanie. Otrzymaliśmy nowych bohaterów (inspirowanych Księżycowym Nowym Rokiem: Petarda, Berserker, Żywa Błyskawica, Kontroler Tłumu), nowe smocze bronie, nowe wydarzenie „Wiosno przybywaj” z masą ciekawych i obfitych w nagrody zadań. Na deser zmiany w recyklingu i ewolucji rzadkości, "ulepszony uniwersalny ekwipunek" (ta poprawka wejdzie w poniedziałek!) oraz pewne przeróbki w systemie walki.
Wszystkie szczegóły (po polsku) znajdziecie TUTAJ.
PS Prawie zapomnieliśmy... Epic Games wycofało się z wcześniejszej deklaracji w sprawie trzeciego sezonu Battle Passa. Przepustkę kupimy normalnie za V-Bucksy (950), a nie dolary.
PSS Nowy sezon i kolejny patch zadebiutują 21 lutego.