Jak radzi sobie Aion 2? Świetnie

Czas na kolejną porcję informacji z azjatyckiej wersji Aion 2, która wystartowała 18 listopada na terenie Korei Południowej oraz Tajwanu (wersja tajwańska jest po angielsku i nie ma blokady regionalnej).
A więc tak: popularność Aion 2 nie spada. W mijającym tygodniu (w pierwszych dniach grudnia) zanotowano tam 180 tysięcy graczy online w Korei Południowej oraz 160 tysięcy na Tajwanie.
Łączna liczba równocześnie zalogowanych osób na serwerach przekroczyła więc 340 tysięcy. To naprawdę sporo: gdyby przełożyć to na nasze realia, Aion 2 byłby jednym z dwóch lub trzech najpopularniejszych MMORPG-ów. Ponadto gdyby przełożyć to na Steama, mówilibyśmy o czwartej najpopularniejszej grze na platformie Valve.
A jak z zarobkami? Tutaj również NCSoft nie ma na co narzekać.
Dzienny przychód szacuje się na około 2,5 miliarda wonów (~1,7 miliona dolarów), co przekłada się na 35 miliardów wonów (~23,7 miliona dolarów) w ciągu dwóch tygodni od premiery.
Według publikacji, liczby te są zgodne z pierwotnymi założeniami NCSOFT.
Przypominamy, że Aion 2 ma u nas wystartować w drugiej połowie 2026 roku. To już oficjalne i potwierdzone.