Jeden gracz zrobił niepotrzebne zamieszanie w Elite Dangerous
W życiu często tak bywa, że jedna osoba jest w stanie zrobić szum dookoła nieistotnej sprawy, czy nakręcić tłum na problem, którego właściwie nie ma. Taka sytuacja miała miejsce w Elite Dangerous oraz forum gry.
Jeden z graczy poinformował, że po skasowaniu swojej postaci w Elite Dangerous, z jego konta znikła cała zawartość waluty premium, czyli Arx cash shop. W efekcie zebrał się tłumek niezadowolonych osób, który domagał się sprawiedliwości oraz wyjaśnień.
Zgodnie z doniesieniami z oryginalnego postu, całe Arx zostało wyczyszczone. Nie dotyczyło to zakupionych przedmiotów, które są przypisywane do konta Elite Dangerous. Niemniej rzeczony gracz stracić miał całą, niewydaną walutę premium, która znajdowała się na danej postaci. Część osób od razu uznała, że to celowe działanie twórców, inne zwracały uwagę, że pewnie zaginiona waluta zdobywana została za darmo, a nie zakupiona.
Deweloperzy w końcu wyjaśnili całą sytuacją. Trzeba pamiętać, że w okresie świątecznym ciężko wymagać, aby ktoś odpowiadał na temat na forum. Zwłaszcza, że wspomniany gracz nie wysłał oficjalnego „ticketa”, tylko postanowił robić zamieszanie na forum. Koniec końców okazało się, że wspomniane Arx przypisywane jest do całego konta, a nie postaci, więc jeśli komuś znikła waluta premium to powinien zwyczajnie skontaktować się z supportem.
Przy okazji zapytam, jakie są Wasze doświadczenia z supportem w grach sieciowych?