"Każdy dungeon w Bless będzie posiadał inną charakterystykę i historię"

Nie żyjemy od wczoraj. Do obietnic wysuwanych przez producentów MMORPG należy podchodzić z rezerwą. Wiele raz już przejechaliśmy się na tego typu słowach. Pisano jedno, a robiono coś innego.
Może jednak warto zaufać twórcom Bless, który dwoją się i troją, żeby tylko doprowadzić swój produkt do stanu grywalności.
Na steamowej stronie gry pojawił się krótki artykuł przedstawiający… dungeony. Pada w nim bardzo ważne zdanie, które powinno zachęcić osoby do wypróbowania Bless. „Każdy dungeon posiada unikalną charakterystykę i historię”. Nie powinno zdarzyć się sytuacja, że instancja będą do siebie podobne. To chyba dobrze?
Each dungeon has its own unique characteristics and stories.


Dostaliśmy też kilka zdjęć, ale ja proponuję pójść krok dalej... i obejrzeć pierwszy lepszy gameplay z koreańskiej wersji gry, która wciąż normalnie działa.
Globalna premiera Bless w tym roku. Nadal nie wiemy jednak, jaki model płatności przyjmie u nas gra. Największej szanse są na B2P.