Kilka szczegółów na temat Dragon Hound Emerge, np. obrona miast przed bestiami
Źródłem poniższego materiału jest portal MMOCulture, który zebrał kilka informacji na temat Dragon Hound Emerge. Gra zaprezentowana została podczas tegorocznego G-Star i wzbudziła pewne zainteresowanie. Sporo osób wskazuje, że to stricte PC-towa odpowiedź firmy Nexon na Monster Hunter: World.
Czego zatem możemy spodziewać się po grze? Gracze będą korzystali z różnych broni, aby upolować konkretne bestie. Jedne zabawki skruszą zewnętrzny pancerz potwora, a inne odpowiednio poharatają jego wnętrzności.
Nie będzie żadnym ograniczeń klasowych, związanych z broniami. Każdy gra czym chce, a liczyć się ma przede wszystkim współpraca. Łączenie ataków oraz używanie skilli w odpowiednim momencie ma wyraźnie wpłynąć na efekt końcowy. Do naszej dyspozycji oddany zostanie ekwipunek przewidziany do walki w zwarciu oraz dystansowej.
Polowania ZAWSZE odbywają się na wierzchowcach. W trakcie walki gracze nie będą mogli z nich zsiadać. Dopiero gdy potyczka się zakończy, będziemy mogli przemierzać okolice na piechotę. Sama produkcja zaoferuje wyzwania typowe dla zwartych drużyn, ale znajdzie się również coś dla większej liczby osób. Dostępne będą eventy przypominające rajdy, a które polegać mają na obronie miast przed hordami potworów.
Niektóre zadania będą wymagały od graczy zdobycia organów konkretnych bestii, ale niekoniecznie ich zabijania. Na ten moment w Dragon Hound Emerge pojawi się trzydzieści zróżnicowanych gatunków stworów.
Deweloperzy nie przewidują żadnego PvP, endgame to będą wymagające raidy, a same miasta i wioski będą unosiły się w powietrzu. W efekcie co tydzień ich lokalizacja ulegnie zmianie. Gra działać ma na silniku Unreal Engine 4 i tworzona jest przez zespół devCat (Mabinogi).
Najciekawsze (najśmieszniejsze?) zostawiłem na sam koniec. Technologiczne, Dragon Hound Emerge ma odzwierciedlać projekty, pomysły oraz rozwiązania z okresu pierwszej wojny światowej.
Moim zdaniem
No to teraz tylko czekać, aż ten tytuł wjedzie do Europy. Może być przyjemną alternatywą dla Monster Hunter: World oraz Dauntless.