Kosztująca 30 mln dolarów Astellia Online chwali się "ciekawymi" dungeonami
Dodany przez guru prawie 6 lat temu
14 4327

Wielkimi krokami zbliżamy się do premiery Astellia (Online) na Zachodzie. Nic dziwnego, że dostajemy coraz więcej informacji na temat gry.
Tym razem poruszono kwestię… dungeonów. Instancje w Astelli będą nieznacznie różnić się od tego, co widzimy w innych grach MMORPG. W jaki sposób?
- Astellia zaoferuje solowe-instancje.
- Dungeony będą miały system punktów. Im szybciej/lepiej je ukończymy, tym lepsze nagrody otrzymamy.
- Każdy dungeon będzie zawierał informacje o dostępnych tam łupach. Od razu będziemy wiedzieć, na jaką broń lub przedmiot polujemy.
- Nie będzie „skalowania” dungeonów.
Warto wspomnieć o jeszcze jednej rzeczy, czyli popularnych ticketach (biletach) na dungeony. W koreańskiej wersji gry - poza dostępną pulą- można je było zdobyć przez Item Shop. U nas zarobimy takie bilety otrzymamy za aktywności w grze. Miły ukłon, ale podyktowany tym, że Astellia Online będzie działać jako produkt B2P. Producentom po prostu nie wypadało wdrożyć elementu P2W.
Budżet Astellia Online wyniósł 30 milionów dolarów.

