Kto odpowiada za tryb Halloween w World of Tanks? Twórcy Silent Hill
[Informacja prasowa]
Pomiędzy 26 października, a 9 listopada w World of Tanks będzie dostępny wyjątkowy tryb Halloweenowy. Współtworzony przez Masahiro Ito, dyrektora artystycznego i twórcę potworów w świecie Silent Hill oraz Akirę Yamaokę, kompozytora muzyki tej uznanej serii. Tryb ujawni złowrogą historię jednego eksperymentu naukowego, który przebiegł nie tak, jak zaplanowano…
W nowym trybie PvE gracze będą musieli współpracować by przetrwać i odkryć tajemnicę fikcyjnego miasteczka Mirny-13. Naprzeciw nim wyjedzie tajemnicza siła w postaci przerażających czołgów! W pięcioosobowych grupach śmiałków, gracze w specjalnych czołgach IX poziomu będą przechodzić cztery zróżnicowane światy i odkrywać coś, co powinno zostać nieodkryte.
Przez czas trwania wydarzenia gracze będą mieli dostęp do specjalnej zawartości jak unikatowi członkowie załóg, style 3D i kamuflaże oraz góry doświadczenia i kredytów, które będzie można wykorzystywać również w innych trybach. Style 3D zostały stworzone przez samego Masahiro Ito, a motyw przewodni w garażu trybu Halloween przez kompozytora serii Silent Hill, Akirę Yamaokę.
Dostępne są trzy poziomy trudności: jedno-gwiazdkowy, dwu-gwiazdkowy i trzy-gwiazdkowy. Im wyższy poziom trudności, tym mocniejsi przeciwnicy i tym cenniejsze nagrody za zwycięską bitwę. Ale nie dajcie się zwieść, bo nawet „jedno-gwiazdkowy” poziom trudności będzie dosyć wymagający dla wielu dowódców, więc nigdy nie opuszczajcie gardy! Przygotujcie się do walki z całych sił, aby dotrzeć do końca i uciec żywym z Mirny-13.
By powrócić do domu trzeba będzie przejść przez kilka faz. Grając na jedno-gwiazdkowym poziomie trudności, będziecie musieli walczyć w 3 fazach. Na poziomach dwu- i trzy-gwiazdkowym przetrwajcie 4 fazy.
W każdej fazie Magnus zużywa dokładnie taką ilość Mirium, jaka konieczna jest do przejścia do kolejnej fazy. Nadmiar jest gromadzony. Dlatego też, im więcej Mirium zgromadzicie, tym łatwiej będzie w następnej fazie, ponieważ każda kolejna z nich będzie wymagała do teleportacji większej ilości Mirium. Pośpiech przy ukończeniu każdej z faz jest zatem niewskazany.
Z każdą nową fazą będzie coraz trudniej o przetrwanie – nieprzyjaciel wzrośnie w siłę, a jego pokonanie będzie nadwątlało Wasze siły w coraz większym stopniu. Widoczność również się pogorszy ze względu na mgłę wiszącą nad miastem i zagęszczającą się z każdą kolejną fazą.
W czasie każdej fazy możecie napotkać anomalię – specjalną jednostkę, która pojawia się po zniszczeniu lub uszkodzeniu przez Was niektórych przeciwników. Po jej aktywowaniu anomalia zwiększy którąś charakterystykę Waszego czołgu, przyznając premie do końca bitwy lub do momentu zniszczenia Waszego pojazdu. Anomalie teleportują się z Wami z fazy do fazy przez całą bitwę. Ale chociaż ich działanie się sumuje, nie stosują się do czołgów innych graczy.
Uważajcie jedynie na przeciwnika znanego jako Nieśmiertelny. Jest niezniszczalny, więc nawet nie podejmujcie walki. Przed Nieśmiertelnym możecie jedynie uciec. Zwłoka może skutkować bardzo złym obrotem spraw. Nieśmiertelny roztacza aurę, która stopniowo będzie wykradać zgromadzone przez Was Mirium. Po wyczerpaniu zapasów Mirium, aura zacznie zadawać bezpośrednie uszkodzenia PW – wolicie zatem go unikać. Powodzenia!
Wszystkie szczegóły znajdziecie w tym miejscu.