KurtzPel wprowadziło ogromne zmiany w swoich mechanikach
Ostatnio jakoś cicho o KurtzPel. To jedno z tych pierwszych „anime MMO” o specyficznej szacie graficznej. Tytuł ten początkowo oferował zarówno PvE, jak i PvP, ale z czasem tak jakby pogubił się w tym, czym chce być. Być może warto do niego wrócić, bowiem KOG Games wprowadziło właśnie ogromną aktualizację.
W ramach nowości zmodyfikowano od podstaw wiele systemów w grze. Pojawił się tutorial, nowy system progresji został wdrożony, a także Invasion Dungeon tylko do PvE. Rozwój postaci teraz obejmuje całe konto, a nie tylko jednego herosa i oferuje do tego nagrody za wbijanie poziomów. Zastępuje w ten sposób poziomy karmy, równocześnie częściej nagradzając graczy łakociami. Nie ma również level capu konta, więc możecie expić je i zdobywać nagrody w nieskończoność.
Invasion Dungeon dedykowane jest graczom, którzy oczekują PvE w KurtzPel, a nie tylko PvP. System ten weźmie zwykłe dungeony i dostosuje ich poziom do naszej postaci, dodając Abyss monsters, których normalnie nie było. System będzie miał własną rotację wyzwań, dzięki czemu każdego dnia zaoferuje pięć z szesnastu dungeonów zmodyfikowanych w ten sposób. Oczywiście, czym trudniej, tym lepsze nagrody!
Usunięto również system Awakening, przerobiono działanie questów – jest tego sporo. Kompletny opis nowości znajdziecie w tym miejscu.