KurtzPel wprowadziło ogromne zmiany w swoich mechanikach

Kurtzpel lime serenity sacred guardian karma

Ostatnio jakoś cicho o KurtzPel. To jedno z tych pierwszych „anime MMO” o specyficznej szacie graficznej. Tytuł ten początkowo oferował zarówno PvE, jak i PvP, ale z czasem tak jakby pogubił się w tym, czym chce być. Być może warto do niego wrócić, bowiem KOG Games wprowadziło właśnie ogromną aktualizację.

W ramach nowości zmodyfikowano od podstaw wiele systemów w grze. Pojawił się tutorial, nowy system progresji został wdrożony, a także Invasion Dungeon tylko do PvE. Rozwój postaci teraz obejmuje całe konto, a nie tylko jednego herosa i oferuje do tego nagrody za wbijanie poziomów. Zastępuje w ten sposób poziomy karmy, równocześnie częściej nagradzając graczy łakociami. Nie ma również level capu konta, więc możecie expić je i zdobywać nagrody w nieskończoność.

Invasion Dungeon dedykowane jest graczom, którzy oczekują PvE w KurtzPel, a nie tylko PvP. System ten weźmie zwykłe dungeony i dostosuje ich poziom do naszej postaci, dodając Abyss monsters, których normalnie nie było. System będzie miał własną rotację wyzwań, dzięki czemu każdego dnia zaoferuje pięć z szesnastu dungeonów zmodyfikowanych w ten sposób. Oczywiście, czym trudniej, tym lepsze nagrody!

Usunięto również system Awakening, przerobiono działanie questów – jest tego sporo. Kompletny opis nowości znajdziecie w tym miejscu.

Zobacz także

0 komentarzy

Wyszukiwarka

Forum dyskusyjne

Najnowsze video

Dodaj nas

Ankieta

Czy World of Warcraft powinien przejść na Free-To-Play?

Wyniki

Obrazek dnia

Al

Kalendarz