Last Oasis - polskie MMO straciło 99% graczy!
Tak wygląda wykres graczy online w Last Oasis – polskiego “survivalowo-wędrownego MMO”, który pod koniec marca wystartował na Steamie.
Niestety, nie jest radosny widok.
Last Oasis w pół roku straciło 99% aktywnych graczy, a będąc dokładniejszym, 98,76%.
Dzienne CCU (czyli liczba równocześnie zalogowanych osób) skurczyło się w błyskawicznym tempie. O ile na początku obserwowaliśmy tam nawet 33 tys osób online, to teraz Last Oasis ma trudności, że dobić do 400.
Nasi deweloperzy co prawda tonują nastroje, twierdząc, że spadająca liczba graczy to “coś normalnego dla produktu w Early Access”, ale to pewnie dobra mina do złej gry. Trudno bowiem przypuszczać, że 99-procentowy spadek nie wpłynął na ich nastroje.
"Zrozumiałe jest, że dla wielu ludzi obecne liczby wydają się niepokojące, ale ważniejsze jest, aby nasza gra była coraz lepsza i dawała radość. Kiedy naprawimy wszystkie główne problemy - odzyskanie graczy nie będzie trudne".
Szczególnie że baza graczy ciągle maleje, a na steamowym forum gry pojawia się coraz więcej głosów krytycznych pod adresem Last Oasis oraz polskich producentów z Donkey Crew.
Last Oasis kosztuje 108 zł.