Legendarne profity nie trafią do Fallout 76 na czas
Bethesda informuje, że dzięki społeczności testującej nową aktualizację na serwerach testowych Fallout 76, wykryto sporo błędów i w związku z tym deweloperzy musieli podjąć ciężką decyzję. Otóż zdecydowano, że niektóre funkcje, które były przypisane do aktualizacji numer 20., nie trafią do gry na czas. Mowa tutaj o wydarzeniu „Olbrzymi problem” oraz legendarnych profitach.
Wspomniane elementy trafią do Fallout 76 później, prawdopodobnie w pierwszej łatce do aktualizacji numer 20. Termin wdrożenia zależeć będzie jednak od zakresu zmian i czasu, który potrzebny jest na ich zaimplementowanie.
Bethesda podaje, że dokładnie czytali dotychczasowe opinie społeczności na temat legendarnych profitów i deweloperzy zgadzają się, że w kilku obszarach można je poprawić. W zapowiedzi ujawniają również, że w ramach usprawnień, nad którymi pracują obecnie, pozwolą wymieniać monety profitu na legendarne profity w każdym momencie, a także zapisywać wybory legendarnych profitów, nawet jeśli nie zostały wypełnione wszystkie dostępne pola.
Przeglądając fora tematyczne, natknąłem się na informację, że do Fallout 76 trafi około 14 legendarnych profitów i jedynie niektóre z nich są dobre, a cały system nie działa poprawnie, więc gracze wątpią, czy Bethesda będzie w stanie to naprawić jakoś sensownie…
Z dobrych informacji, system drużyn publicznych trafi do Fallout 76 w planowanym terminie. Publiczne drużyny ułatwią grupowanie z innymi graczami i pozwolą uzyskać premię w zależności od obecnych celów drużyny w grze. Oprócz tego w 20. aktualizacji Bethesda wciąż zamierza zaimplementować Sezony 76, a 1. sezon ma się rozpocząć dla wszystkich w dniu udostępnienia łatki.