Life is Feudal: MMO odmienił system walki
Nie jest to jednak żadna (wizualna) rewolucja. Life is Feudal: MMO nie stał się nagle super dynamicznym tytułem przypominającym, chociażby Black Desert Online.
Wspomniane zmiany dotyczą wewnętrznej mechaniki. Deweloperzy cofnęli się do samego początku. Przebudowali systemy wpływające na zadawany damage, przy okazji modernizując pozostałe elementy (krwawienie, stuny, bloki, celność, ciosy krytyczne, regeneracja życia itd.).
Od teraz nasza walcząca postać powinna się zachowywać bardziej realistyczne i przewidywalnie. Jeśli walniemy przeciwnika w odpowiednią część ciała, to on to rzeczywiście odczuje. Dotychczas działało to różnie… Albo w ogóle nie działało.
Od kilku tygodni Life is Feudal: MMO jest dostępny w modelu F2P. Poprawka. Udawanym modelu F2P. Początkowa Wyspa Nowicjuszy jest darmowa, ale wstęp do pełnej wersji gry nadal jest płatny (~100 zł).
Zagracie TUTAJ.